- Bijgewerkt
Vulpen en we zijn nu op het punt dat daar eigenlijk niets meer aan te doen is en we enkel lijdzaam kunnen toezien
Je brengt dit nu alsof dat een feit is en verbind er vervolgens nog een heel grote domino aan vast. Ik hoop echt voor je dat er een moment komt dat je kan inzien dat dit scenario 1 mogelijkheid van de velen is. En niet een soort gegarandeerde uitkomst of de enige manier hoe het kan lopen. Ikzelf acht de kans dat we over het point of no return heen zijn precies 0 namelijk. Omdat ik ook weet wat er in de wetenschap allemaal gebeurd op klimaat vlak. Men kan hele bossen laten terug groeien. Momenteel is er begonnen aan het laten terug groeien van een hele strook in noord Afrika die loopt van Marokko tot en met Egypte, dus over de lengte van de volledige Sahara. De plastic soep in de oceaan word opgeruimd. Daar is een bedrijf mee bezig wat voor een groot deel gefinancierd word door publiek geld (donaties dus). En op het gebied van schone energie gaat het al helemaal super snel. Zelfs kernfusie lijkt sinds kort binnen handbereik. De wereld bevolking neemt alleen nog toe in de aller armste landen. In alle andere landen overlijden er meer mensen dan er geboren worden.
Ik zelf maak mij om heel andere dingen druk. Net als wat @[verwijderd] zegt. Ik denk namelijk dat in de Verenigde Staten binnen nu en 5 jaar een burger oorlog uitbreekt. Hopelijk gaan wij daar niet al teveel last van hebben.