Ik denk wel dat er een verschil zit tussen de hele dag entertainen, of ergens even spelen met je kind. Ik vind spelen met de kinderen wel leuk, maar.mijn kinderen kunnen prima zelfstandig spelen.
Ik speel en knutsel graag met ze, maar heb een hekel aan voorlezen of allerlei ingewikkelds ondernemen. Ik zit liever in de tuin π€£π
en bij een binnenspeeltuin ga ik er no way achteraan. Maar in een zandbak samen een kasteel bouwen etc! Dat vind ik wel weer leuk.
Zo heeft iedere ouder zn eigen dingen. En dat is allemaal goed. En zeker een eerste, maar een 1 jarige zou ik ook niet zo snel alleen loslaten in een speeltuin om eerlijk te zijn. Ze klimmen overal op, zien geen gevaar en dan moet je er weer achteraan om ze van weet ik hoe hoog naar beneden te slepen.
En met de eerste had ik sowieso nog veel ruimte, hij kreeg alle 'speeltijd' die ik had, nu met 3 krijgen ze allemaal 1/3de. Mijn jongste wordt ook meegesleept door de oudere 2. En leert vanalles wat een 1 jarige helemaal niet moet kunnen/weten. π
π.
Zou je er vooral niet slecht over voelen @Rosemary iedereen is anders en heeft andere kwaliteiten! Je doet je kinderen niks te kort π.