[verwijderd] het is ook veel lastiger als je niet werkt, vind ik. Ik merk nu pas hoeveel structuur werken mij altijd gaf. Nu kan ik het continue uitstellen naar morgen en heb ik geen flauw idee wanneer ik iets voor het laatst gedaan heb. Vroeger was het heel simpel. Ma tot en met donderdag werken, dus vrijdagochtend deden we wat er nodig was in huis. Het was altijd op vrijdag. Uitstellen was geen optie, want dan zou het direct weer een week later worden. Ik merk dat ik het gebrek aan structuur nu echt heel lastig vind. Kost enorm veel energie ook. De hele dag ligt mijn agenda open op het aanrecht met daarin allerlei planningen en afvinklijstjes, maar dat is toch anders dan als je in een structuur โgedwongenโ wordt.
Nu word je ook de hele tijd door van alles en nog wat afgeleid in huis. Ik deed vroeger ook veel persoonlijke regelzaken in werktijd. In de praktijk had ik veel minder afleiding. Gisteren probeerde ik bijv iets te regelen. Man gaat tegen mij praten, dochter vraagt iets, wasmachine piept, hond bijt in teen, kat zeurt om eten. Missie kansloos ๐.