Trees ik zag vroeger de noodzaak ook niet. Achteraf denk ik wel, arme ouders. We woonde met 4 pubers daar en we zagen allemaal de noodzaak niet 😅.

Hier gaat het ook niet vanzelf. En ga ervanuit naar mate de pubertijd meer in zicht komt hier het ook moeilijker gaat. Maar hoop dat als het er nu ingebakken wordt als gewoonte, dat dat zo blijft. (Maar ja ik heb geen ervaring met pubers dus ja, mijn oudste is pas 5 🤣)

• Trees hebben hierop gereageerd.

Nescio hoe vaak ik wel niet hoor: mama waar ligt….

Uhm op de plek waar het hoort te liggen. Oh ja hoor je dan. Kijk eerst voordat je vraagt 😖. Schijnbaar is het de bedoeling dat ik dan kijk?

Mijn man klust op dezelfde manier als jouw man. Ik ben inmiddels bezig met tong nummer 60. De eerste 59 heb ik al kapot gebeten. Ik snap ook niet hoe iemand kan werken in zo chaos. Ik zou dan als een kip zonder kop rond rennen in mijn klusproject.

Sterkte met de troep!

Trees laat me maar in mijn illusie 😅🤣🤣🤣 misschien alvast sparen voor een eigen puber huis in de tuin 🤣

• Trees hebben hierop gereageerd.

Honkeytonk sorry, bij deze de illusie 😇

Ik weet zeker dat jullie pubers straks een schone en opgeruimde kamer hoog op hun prioriteitenlijstje hebben staan. Op nummer twee staat ‘ouders ontlasten en zoveel mogelijk huishoudelijke taken van ze overnemen’. Dit klinkt vast beter 😄.

Trees ja veel beter dit. 😅 (Gewoon kop in het zand en we zien tegen die tijd wel).

Überhaupt niet te geloven dat mn schattige terror dreumes ooit gaat puberen als ik hem nu heel dapper achter zn broers aan zie rennen.

Trees mama waar ligt….

Yup, van de kinderen of van mijn man. En weet je wat het meest irritante is? Meestal WEET ik het ook nog. Of in elk geval weet ik waar ze vaak dingen laten liggen en waar je dus het best kunt zoeken. En zo hou ik ook zelf het hele gezeur in stand, ook als ik eerst zelf laat zoeken.

Trees
          Precies die laatste alinea. Maar soms, echt heel soms, ben ik ook maar mens en flip ik ‘m vanwege de laksheid.