Ook een biecht. Oma (met alzheimer) had een bodywarmer voor mijn dochter gekocht bij de Zara. Oma was in de war en heeft echt een piepklein maatje gekocht. Ze hadden het opgestuurd met de bon, dus ik heb online de juiste maat besteld en mijn man zou de te kleine bodywarmer terug brengen als hij een keer in de stad was.
Man wilde bodywarmer terugbrengen, maar dat kon alleen maar met de bankpas waarmee deze is betaald. De bankpas van oma woont echter 200km verderop. Echt belachelijk, want we hebben gewoon de bon. Terugsturen naar oma kost weer verzendkosten, moet er weer begeleiding voor oma gezocht worden om de stad in te gaan en zal oma waarschijnlijk ook heel verwarrend gaan vinden.
Ik dacht dus slim te zijn en heb de te kleine bodywarmer van oma teruggestuurd met de mededeling dat ze de verkeerde maat hebben geleverd. We hadden immers de juiste maat online besteld.
De Zara lijkt er heel veel moeite mee te hebben. Ik had nog iets teruggestuurd (had meer besteld) en dat geld heb ik al terug. De bodywarmer blijft staan op ontvangen, maar de retour is nog niet geaccepteerd 😬.