Ik ga niet stemmen maar à ls ik zou stemmen dan zou ik geen idee hebben 🤓
Er is geen partij die mij vertegenwoordigd.
Ik ben wel voor klimaat, maar ik vind dat de verantwoordelijkheid meer bij de bedrijven ligt dan bij de consument / het volk. Ik ben ook voor mega belasten van multinationals. Ik ben ook tegen die belachelijke winsten die ze maken en geen (of nauwelijks) belasting over betalen. Ik heb het hier al een paar keer gezegd maar als we die MN nou eens goed gaan belasten dan hoeven zorg en onderwijs niet te vechten om die miezerige miljoentjes waarvan de overheid net doet alsof dan een ander moet inleveren. Er is genoeg geld, ze moeten het alleen gaan halen. VVD gaat het niet halen, zal het ook nooit gaan halen want die zijn voor vrije markt boven alles. Men moet eens stoppen met VVD stemmen .. ik erger me er mateloos aan 😬 (nog los van de constante schandalen waar VVD en eigenlijk zowat de hele 2e kamer aan meedoet en gewoon mee weg blijven komen. Het hele zooitje moet eigenlijk gewoon weg.)
Lbtq+ rechten vind ik belangrijk. Wat Roodkapje zegt vind ik ook. Ik ben niet tegen, maar ik ben wel voor extreme voorzichtigheid. Ik vind dat het mannelijke homostellen makkelijker gemaakt moet worden om een kind te krijgen. Ik ben niet voor meer dan 2 mensen in een huwelijk, ook niet voor ivf met 3 (of meer) personen. Vrouwen en moeders moeten vrouwen en moeders blijven heten. Ik vind dat er naast V en M ook X in het paspoort moet kunnen staan. Genderneutrale toiletten heb ik geen mening over 😛