Zonnebloem I was jarig, I wilde kipnuggets π
Gelukkig gebeurd dat maar een keer per jaar! π€£
Ik zit vooral.. ik ben heel erg links wanneer het gaat om mensenrechten. Ik heb een lesbisch kind en een trans/non binair kind, dus dat vind ik belangrijke punten. I don't give a shit of je de snelweg linksom of rechtsom bouwt of versiert met bomen of bloemetjes en voor mijn part verf je hem paars zodat hij beter te zien is vanuit de lucht! Maar zorg voor fatsoenlijke transgenderzorg! Doe iets aan de wachtlijsten! Pak discriminatie, homo- en transfobie harder aan, ook online!
Maar... -ik ga echt een bak shit over me heen krijgen hier πππ- de partijen die daar iets mee willen doen, zijn alleen maar bezig met het klimaat! π₯΄ En ik erken echt wel dat dat ook belangrijk is, en ik doe wat ik kan, maar ik ben daarin wel een stuk rechtser dan superlinks. Ik wΓl gewoon geen 6 euro gaan betalen voor 3 kipnuggets terwijl grote bedrijven overal mee weg blijven komen en mijn kind ondertussen niet de juiste zorg kan krijgen straks als het nodig blijkt te zijn.
Maar alles rechts van links heeft gewoon schijt aan mensenrechten, dus dat is ook geen optie.
Ik wil gewoon een Partij voor de Mensenrechten. Die netjes hun afval scheiden maar ook gewoon kipnuggets eten als hun kind jarig is zeg maar..
Of ik wil stemmen per thema. Mensenrechten, links. Klimaat, midden. π€·ββοΈ