De biechtstoel π
Wat ik constant zeg; ik denk dat je jezelf echt verwaarloosd met deze symptomen.
Na de 10.000x word t antwoord ok
Kan mensen niet uitstaan als ze constant in het zelfde cirkeltje blijven zitten, erover zeuren of er tegenaan lopen, en er niks mee doen als je advies geeft. Dan word het op een gegeven moment een ok, en t liefste zoek t uit erachteraan
Mijn man is deze week twee avonden achter elkaar weg en eerlijk gezegd vind ik het wel heel lekker dat ik dan even wat tijd alleen heb kinderen mooi bijtijds naar bed en niiiiiiiiiiiks!
Ik heb oudste De boze heks van Hanna Kraan voorgelezen, ze is er nu oud genoeg voor. Ik kan dat niet zonder hardop te lachen, vind het nog steeds zo grappig
Ik ga straks op mn werk een katheter zetten. En ik ben vet zenuwachtig want vorige keer (jaar of 5 geleden) is toen afgelopen in een trauma
.
Kan ik me nog ziekmelden
Softbasegaming succes
J is ziek en wil dan knuffelen. Maar hij stinkt dan ook zo erg uit zn mond dat ik het niet fijn vind
Softbasegaming in een trauma?
Softbasegaming succes, het gaat nu vast goed, je hebt de miskleun al een keer gehad! (Hoop ik echt voor je)
Zonnebloem euh ja. er zijn toen een aantal dingen voorgevallen ja. heeft mij echt wel een trauma opgeleverd ja.
Vulpen ik ben nu met dochter bezig in Pluk van de Petteflet, dat blijft gewoon altijd een leuk boek
Softbasegaming Hoe is het nu gegaan?
Vulpen redelijk goed.
Was alleen even zoeken naar het goede gat. Stuk moeilijker dan op fotos
[verwijderd]
Wij hebben dit jaar voor het eerst in mijn leven de top 2000 aan staan
Ik ben thuis aan het werk en na ziekenhuis even snel boodschappen gedaan, kom ik thuis, lekt 1 van mijn 0,00 leffe biertjes.
Toch zonde om weg te gooien. En ook al is het 0.00 voelt het toch heel fout (hij is wel lekker!) haha