Toch6 fijn is dat hoor! Ben jij er nog steeds zo blij mee?

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Wat ik constant zeg; ik denk dat je jezelf echt verwaarloosd met deze symptomen.

Na de 10.000x word t antwoord ok

Kan mensen niet uitstaan als ze constant in het zelfde cirkeltje blijven zitten, erover zeuren of er tegenaan lopen, en er niks mee doen als je advies geeft. Dan word het op een gegeven moment een ok, en t liefste zoek t uit erachteraan 😬

Dahlia Heel herkenbaar. 😏Niet op medisch vlak maar op het gebied van financieel/werk/daginvulling.
      Erg frustrerend. En maar het slachtoffer uithangen , zielig doen, maar de tips niet aannemen en lekker eigenwijs handelen. Waardoor er niks veranderd. En dan daar weer over klagen en zielig doen. πŸ€ͺ

Mijn man is deze week twee avonden achter elkaar weg en eerlijk gezegd vind ik het wel heel lekker dat ik dan even wat tijd alleen heb 😁 kinderen mooi bijtijds naar bed en niiiiiiiiiiiks!

Ik heb oudste De boze heks van Hanna Kraan voorgelezen, ze is er nu oud genoeg voor. Ik kan dat niet zonder hardop te lachen, vind het nog steeds zo grappig πŸ˜…

Ik ga straks op mn werk een katheter zetten. En ik ben vet zenuwachtig want vorige keer (jaar of 5 geledenπŸ™ˆ) is toen afgelopen in een trauma πŸ€ͺπŸ˜….
        Kan ik me nog ziekmelden 😬

J is ziek en wil dan knuffelen. Maar hij stinkt dan ook zo erg uit zn mond dat ik het niet fijn vindπŸ™ˆ

Vulpen ik heb de oudste onlangs de GVR voorgelezen en nu dummie de mummie. Ik vind dat dus echt gezellig en leuk voorlezen.

Maar de boze heks ken ik niet. Of misschien wel maar weet ik het niet meer πŸ˜‚

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Hopsatee De GVR is wel Γ©cht eng, daar wacht ik beter nog even mee...

Ik vind voorlezen dus vooral leuk als ik het boek zelf ook leuk vind. Ik heb de afgelopen jaren ongeveer een miljard keer Boer Boris voorgelezen en ben wel toe aan een volgende stap zeg maar πŸ˜…

Vulpen Ja klopt, die is eng. Maar voor S niet meer hoor!

Zonnebloem euh ja. er zijn toen een aantal dingen voorgevallen ja. heeft mij echt wel een trauma opgeleverd ja.