[verwijderd] haha ik zou dan ook weer niet boos worden om dat wasmiddel, een ongeluk zit in een klein hoekje.
En het verhaal van @Trees vind ik ook anders, je bent druk met je kinderen bezig, vergeet bedtijd. Maar we weten allemaal dat de man van softbasegaming een probleem heeft met gamen. En je kinderen vergeten omdat je liever even gamed, vind ik toch echt wel van een ander niveau. En natuurlijk, nu goed afgelopen omdat het maar in bed met een ipad was. Maar wat als ze , weet ik veel wat had, en hij hoorde haar niet want druk in zijn game bezig. Je hebt als ouder toch gewoon een oogje in het zeil te houden.
En ik weet echt, kinderen kunnen in een split second wat doen, ik kan ook genoeg vertellen over mijn kinderen, ik heb notoire houdini's, dus echt.
En bij ons is trouwens schermen gewoon een heel gevoelig issue. Het zorgt hier voor echt bizarre issues bij de kinderen, dus dat is hier ook bizar streng ingericht.
Ter illustratie: Als hier de tv een uur aanstaat s avonds voor het naar bed gaan: Slaapt de middelste de hele nacht zo goed als niet, hoor ik 5 dagen gezeur om tv, eet hij een dag of 3-5 geen enkele hap, slaapt hij al die tijd heel slecht, veel huilen s nachts, is het bij elke actie wat we doen of ondernemen, gillen, stampen en huilen. en als de tv uit is, en uitblijft, is dat na 5 dagen over, eet hij enigszins normaal, slaapt hij 11 uur per nacht, heeft hij max 1 a 2 peuter driftbuien op een dag. (lange) Schempjes activeren bij hem gewoon een soort duivel modus ofzo. Sinterklaasjournaal gaat dan nu wel goed, heel duidelijk en afgebakend. Freek er achteraan, merk je meteen bij hem.
Dus ja als mijn man hem een schermpje geeft in bed, en dat vergeet. Dan denk ik echt niet, oh joh, hij ligt veilig. Dan ben ik gewoon boos. Want eigenlijk is hij helemaal niet veilig dan, emotioneel gezien.