Nescio als je dusdanig scoort dat je recht hebt op verder onderzoek, dan gaat het grotendeels via school. Maar ik ben nogal bang dat ze daar dan weer niet "slecht genoeg" voor scoort en dan moeten we zelf weer van alles regelen.
June weet ik, familie vol vroeger. Maar ik weet ook hoeveel moeite mijn moeder heeft moeten doen het te geregeld te krijgen voor mijn broer. En heel eerlijk, ik loop al op mijn tandvlees en zie vooral daar de bui alweer in hangen. Ik weet ook wel dat mijn huidige uitputting zorgt dat ik ook niet meer rationeel kan denken, maar ik merk dat het wel weer een extra doemscenario in mijn hoofd erbij is. En die kan ik er niet bij hebben momenteel. Vandaag alweer huilend met een collega aan de telefoon gezeten en dan durf ik nog steeds niets uit handen te geven omdat ik eigenlijk vind dat ik niet zo moet overdrijven.
Als ze echt dyslectisch is, is het heus niet zo'n probleem. Ze is echt hartstikke slim en vooral hartstikke gemotiveerd om te leren, ze oefent ook echt goed. Groot verschil met de jongens. Dus het komt wel, maar in mijn hoofd, even niet deze week.