Toch6 Man komt zo thuis en kk heb geen zin in geflikflooi aan mn lijf dusxheb C naast me neergelegd. Sorry schat,ze is weer onrustig aan het slapen π€·ββοΈπ (ze is ziek dus niet helemaal gelogen π€ͺ)
Toch6 Mamabeertje leek me niet verstandig terwijl hij nog in de auto zat en ik ben zeer slecht gehumeurd als ik wakker word gemaakt tegen mn zin in π
Toch6 Toch6 dat lopen met de buurvrouw zit wel goed als ik deze berichten zie ππ Toch ben ik wel blij dat ik m'n zorg over of ik niet te claimend ben heb geuit. Weten dat we allebei graag willen maar ook allebei soms even de motiverende buurvrouw nodig hebben is goed.
[verwijderd] Ik heb net een afspraak gemaakt om een gat in mijn kind te piercen, en ik zeg er niks over tegen mijn ex. Iets met beter vragen om vergeving dan om toestemming enzo πΆ
Softbasegaming Als man en dochter gingen zwemmen zou ik vast huisje opruimen. Man en dochter zijn aan het zwemmen en ik lig onder een dekentje op de bank. Met nog een enorme troepπ¬
[verwijderd] Rietjesbeker ik vermoed dat hij dat sowieso wel gaat doen hoor π Maar gezeur hebben we toch, kunnen we net zo goed doen wat we willen π€
[verwijderd] Huggybird ik heb het ouderschapsplan er voor de zekerheid nog op na geslagen maar de clausule over tattoos en piercings hebben we er schijnbaar uitgehaald. Weet ook niet meer waarom, maar komt in dit geval wel goed uit π