Femkes
Zonnebloem
Huggybird
Vulpen
Nescio
Fijn dat er herkenning is
Femkes denk altijd dat mensen helemaal niet op mij zitten te wachten, daarin ook wel erg beschadigd in mijn schooltijd.
Ik ben niet echt beschadigd in mijn schooltijd. Lag niet buiten de groep maar voor mijn gevoel ook nooit echt goed erin. Had toen ook moeite met al het sociale. Wat dat betreft was het varen ideaal, dan is je sociale leven zo ongeveer 0 π
Zonnebloem je kan aan haar vragen of ze vind dat jij opdringerig overkomt
Oef, dat is een lastige. Goed dat je vriendin dat durfde
Huggybird spreek met haar af dat ze het gewoon zegt als ze niet kan of geen zin heeft.
Daarom ook geen vaste dag afgesproken maar gewoon per week bekijken. Het moet geen moeten zijn. Nu kunnen we ma-wo niet, vr waarschijnlijk ook niet, oke, dan kijken we donderdag even of het dan lukt en anders volgende week. Kan natuurlijk allicht dat er weken zijn die zo vol zitten dat het niet lukt
Vulpen Als het voor echt veel mensen zo gaat, dan is dat ook wel problematisch natuurlijk, dan zit iedereen zo'n beetje op elkaar te wachten
Daarcheb je ook gelijk in π
Nescio een groep vind ik het helemaal vreselijk
Daar hou ik ook niet van, of het moet echt vertrouwd zijn zoals familie. Maar met bv de kerstborrel van kantoor... vaak wel leuk maar het kost me zoveel om uren sociaal te zijn en initiatief te nemen. En dan zie ik man het leuk hebben... maar volgens schoonvader praat man nog tegen een lantaarnpaal π