De biechtstoel 🔒
Ik heb zojuist 'nee' gezegd tegen een speelafspraakje voor zoon, maar eigenlijk zijn we gewoon thuis en kunnen we.
Maar ze wilden bij ons afspreken en ik ben gewoon zó moe, dat ik dat even niet trek .
Aurora prima reden toch?
Deze jankerd moest vannacht bijna huilen toen het besef kwam dat ik zulke pyjamaatjes
waarschijnlijk nooit meer hoef te kopen Tot nu draagt C ze maar als ze ook nachtzindelijk is dan is dat te onhandig, net als een slaapzak
We gaan morgen mountainbiken. Ik kan best fietsen maar ben niet zo handig en een durfal. Wordt nog wat
Ik zit vragenlijsten in te vullen voor mijn diagnose traject (wat een boel trouwens!) en er staat in eentje dus een grammatica fout en daar vind ik wat van
Wij hebben net de hond hals over kop naar mijn ouders gebracht, en morgen gaan we zelfs vertrekken naar een andere camping. We hebben nieuwe buren op de camping gekregen we kwamen terug van boodschappen doen en zij waren aan het opbouwen. Schreeuwen tegen elkaar,
4 volwassenen en 4 puber kinderen en een hond. En om de hond gaat het vooral, het is een grote sterke hond die vol in de aanval ging op onze hond, ik schrok me kapot! T ook en die begon spontaan te huilen. A zag het niet. Ik gaf hem de riem en zei haal haar naar de andere kant van jou. Wij zaten onder onze luifel. En Binta had net gegeten en stond daar gewoon te kijken naar de kinderen op het veldje. Een van de pubers zag het ook en zei ‘pa die hond moet korter!’ Maar dat vond pa zielig. Ik vertelde A wat er gebeurt was en T ook.
Binda heeft de hele week chill kunnen liggen hier op het veld, alle honden ging goed en reageerden niet op elkaar maar deze hond doodeng. Ik zou haar niet met T achter durven laten terwijl we dat van de week geregeld gedaan hebben. Laat staan alleen laten als wij even gaan zwemmen. Ik kan niet ontspannen zitten met het idee dat die hond met de derde ruk aan de pin wel de pin uit de grond trekt en bij haar kan komen. Mijn ouders zeiden ‘kom haar maar brengen.’ De buren aan de andere kant van ons gaan ook eerder weg vanwege hun…
Het is nu 22:45 en ze maken zo veel lawaai…. De kinderen dronken vanmiddag bier en roken shag gezellig met hun ouders….
- Bijgewerkt
Aurora nou mijn man is stellig! Wij gaan! En ik heb de camping waar we de afgelopen jaren waren gebeld en die hebben nog het zelfde plekje als vorig jaar voor ons vrij.
Het speelt ook mee dat we al 5 nachten achter elkaar een drie keer per nacht huilende baby achter ons hebben dat kan natuurlijk een keer gebeuren op een camping, maar zo vaak elke nacht… dan is het niet meer zo grappig… ook dit is voor de mensen naast ons een reden om te gaan.
Ik ga morgen nog wel naar de receptie om te vertellen dat we gaan en waarom. Zij moeten maar kijken wat ze dan doen.
Er viel een last van mijn schouders toen ik had opgehangen….
Ben wel wat rustiger nu de hond niet hier is en geen gevaar loopt.
Om dit soort dingen kampeer ik niet Lijkt me de hel want dan ben ik steeds bezig mijn kinderen stil te houden. En mijn baby als die met deze warmte haar nacht niet heeft zit ik steeds in paniek dat ze gaat huilen. Vreselijk.