Ik ben gisteren vergeten mijn moeder te feliciteren met haar verjaardag. Ik had zondag wel bloemen meegenomen, maar toch
De biechtstoel ๐
Femkes oeps
[verwijderd]
We kwamen per ongeluk uit op houtbewerkings-filmpjes op YouTube en ik was zรณ onder de indruk van wat je met hout kan. Ik wil dat ook kunnen. #geentijd #helaas
Ik zit heel luid te snikken bij Married at First Sight. Was een mooi verhaal bij allebei en ik ben zo'n emotionele doos
Pimpelmeesje Hoe gaat het nu met je?
@Sevenof9 @Pietje1987 @Honkeytonk: ik wilde nog even reageren op mijn biecht van laatst mbt de begrafenis. Ik ben vandaag gewoon gegaan en mijn vriendin waardeerde het heel erg. Zowel over de app als face to face heeft ze dit meerdere keren gezegd. Ik ben daarom zรณ blij dat ik ben gegaan! Er was overigens niets engs aan. Ik kan me soms echt druk maken om niks blijkt maar weer .
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Lucy Wat goed! Fijn om er zo voor je vriendin te kunnen zijn!
[verwijderd] Ja zeker fijn! Voor haar betekende het heel veel, dus aanwezig zijn is dan het minste wat ik kon doen .
Lucy goed en knap dat je bent gegaan! Was het ook goed gegaan met vervoer? Fijn dat het ook meeviel. En dat je er zo voor je vriendin bent.
Lucy wat fijn! Stoer dat je gegaan bent!
[verwijderd]
Lucy goed van je!
Als je nog eens aanhikt tegen zoiets, denk dan aan deze overwinning.
Lucy Wat goed van je! En fijn dat je er zo op terugkijkt
Sinds ik zwanger ben heb ik zo veel zin in ei, ik droom er bijna dagelijks over, gekookt, gebakken, roerei, het kwijl loopt ervan uit m'n mond..
En dat terwijl.ik.nog nooit in m'n leven ei op.heb omdat ik er (dodelijk) allergisch voor ben.
Waarom!
Honkeytonk Dank je! Ja met vervoer uiteindelijk helemaal goed gegaan. Mijn moeder bracht me erheen (moest gelijk weer weg wel) en mijn man kon me gewoon ophalen . Heb ook nog gewoon met wat andere mensen daar gepraat, dus was niks ongemakkelijks aan haha. Stom dat ik me zo druk kan maken van te voren he.
Lucy logisch hoor, ik maak me.ook altijd druk over van alles waar ik achteraf over denk.. waarom! Goed dat je daardoor toch niet tegen hebt laten houden.
[verwijderd] Ja, ga ik zeker doen. Goede tip!
Honkeytonk
Dat lijkt me echt heel irritant.
Maar als je het nooit eet, dan weet je toch ook niet of je dat lekker vind?
Schuurpapier beetje beter gelukkig. Niet 100% maar goed genoeg om vandaag weer naar mn afspraken etc te gaan
Pimpelmeesje Ah gelukkig! Hopelijk gauw helemaal opgeknapt!
Mamabeertje nee klopt, heb geen idee hoe het smaakt, maar het lijkt me gewoon heel lekker en blijkbaar zorgen mijn hormonen er voor dat ik nu denk dat het en soort goddelijk iets is