[verwijderd] Ik zit nu al te bibberen op mijn stoel voor de uitslag van een echo die ik waarschijnlijk pas donderdag krijg.
IvyEsmee Ik moet eigenlijk mijn huis doen maar als R. straks op bed ligt, ga ik lekker in mijn eigen bed tv kijken. ๐คฃ Ik heb zelfs geregeld dat S. overblijft op school. Whahaha ik voel me zo'n slechte moeder nu.
[verwijderd] Ik krijg de kriebels van kiemende aardappelen ... op de een of andere manier vind ik dat freaky ๐ฐ.
[verwijderd] smax het verschilt! Wel merken we enorm veel verschil sinds de injecties. Hebben het idee dat ze in ieder geval weer honger heeft. Ze eet elke dag wel wat, maar bij lange na nog niet genoeg helaas, dus dat vullen we nog altijd aan via de sonde!
Winter Dat ik dacht dat bij een nieuw forum ook een nieuwe avatar hoorde. Maar ik ben zo gehecht aan mijn avatar dat ik nu al 3 keer een andere heb geprobeerd en het voelde niet ok. Toch maar weer de oude vertrouwde. Hoe druk kan je je maken om een plaatje. Grow up Winter ๐๐
marb Manque ha, dat klinkt bekend. Mijn man en ik zeggen altijd "'t is toch je kind hรจ?" En dan een autostoeltje van 1000 euro aanwijzen ofzo ๐
[verwijderd] Net kerstpakket binnen gekregen en hoewel ik nu Echt moet drinken (iets met hg) wil ik alleen maar al dat lekkers OPVRETEN. ๐๐ Alleen kan dat niet want dan gooi ik alles eruit en moet ik nog meer drinken, wat dus moeizaam gaat.
Bailey07 Ehm... Ben ik de enige die hier dus rete nieuwsgierig van word? https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/geloof-me-dit-wil-je-niet-lezen-epistelalert.686424/#post-22014129
[verwijderd] Dat ik even een dansmomentje had en als een klein kind zat te gillen nav het zien van de toevoeging van de nieuwe subfora. Dit forum wordt echt met de dag beter en overstijgt al mijn wensen!