[verwijderd] smax het verschilt! Wel merken we enorm veel verschil sinds de injecties. Hebben het idee dat ze in ieder geval weer honger heeft. Ze eet elke dag wel wat, maar bij lange na nog niet genoeg helaas, dus dat vullen we nog altijd aan via de sonde!
[verwijderd] Dat ik helemaal panisch wordt als iemand anders dan mijn moeder of man mij belt ๐๐ ๐ Ik werd net gebeld door mijn collega, maar heb gewoon niet opgenomen ๐hij appt me maar. Sociaal hรจ ๐๐
Angel1980 Ik biecht op dat een grote bak filet americain bij slager heb gekocht (ik ben vegetariรซr ๐) en achter heb gehouden voor mijn zoon, zodat ik 'm helemaal alleen kon opeten ๐ถ
Softbasegaming Morgen een gesprek met een coach/psycholoog achtig iets en ik maak me nu al druk. Ik kan me emotie/gevoelens namelijk niet uitdrukken. :
Hopsatee Softbasegaming Smallheal herkenbaar! Ik heb dat toen ook zo gezegd en samen kwamen we er toch steeds uit! (Omdat de juiste vragen gesteld werden) Komt echt goed!
Bailey07 Bloem 'fijn' die herkenbaarheid. Maar vind 't zo rot. ๐ zou mezelf dan echt het liefste lynchen...
Popje Ik biecht op dat ik meer wil reageren op het forum. Maar vind het wat spannend/eng wat anderen er dan van zouden vinden. (Ben onzeker over mijzelf).
[verwijderd] Popje dat is toch helemaal niet nodig! Niet iedereen zal het met je eens zijn, maar dat hoeft toch ook niet? Begin anders eens met de wat veilige topics? wat eet je vanavond spelletjes topics dat soort dingen.
Dahlia Popje Idd wat elles zegt. Spelletje meespelen, korte antwoorden geven en op zijn tijd een grapje ๐ Vanzelf kom je losser en breidt je je antwoorden uit.
Luuz Popje niet schamen voor je eigen mening. Dat is je recht. Geef rustig antwoorden op een aantal onderwerpen (inderdaad zoals boven mij gezegd is; begin eens met โveiligeโ topics). En dan zal je zien dat je na een tijdje rustig meekletst met anderen ๐
1986Lynn [verwijderd] ben wel benieuwd hoe jullie zijn naam uitspreken. Lijkt mij de Engelse variant, maar gezien jullie in Frankrijk wonen. Onze jongste heet Olivier en die hebben ze ook al in alle varianten aangesproken hihi: Oli-vier, Oli-vjee, Oliffer en zelfs Oliever haha.
[verwijderd] 1986Lynn Mijn vriend is Engels, dus het is inderdaad gewoon de Engelse variant. Ik moet zeggen dat de Fransen zich wonderbaarlijk goed aan de regels houden ๐. Het klinkt dan zo ongeveer als ergens tussen Olivรจรจรจrr en Olivuuhhhr.
[verwijderd] Oh nog een biecht: ik post overal iets zodat het zwexit-topic een beetje minder opvalt ๐คญ
[verwijderd] Net de stokke newborn set verkocht, met stiekem echt pijn in mijn hart. daaaaag babytijd. Helpt ook niet voor mijn rammelende eierstokken, afstand doen van de babyspullen ๐ Echt hoor, wat een muts ben ik haha
Bailey07 [verwijderd] ahh rot is dat hรฉ? Ik had dat recent met een aantal spullen waaronder onze te fijne duowagen. Au. Maar de kids zijn 5+7 dus het mocht onderhand wel...
[verwijderd] Bailey07 Ja echt he, zoโn afsluiting van een periode he. En je kunt niet alles bewaren, maar toch voelt het heel dubbel.
Rietje88 Bailey07 de duowagen staat nog steeds op zolder. Het lukt mij gewoon echt niet om mij ertoe te zetten om hem te verkopen.