Tantetil Sevenof9 van die verschrikkelijke vlogfamilie Bellinga... Nora keek dat een tijd. Die filmen echt alles.
Sevenof9 Tantetil oh haha als het zo vreselijk is dan is het ook geen biecht dat hun muziek slecht is tochπ maar er gaan bij mijn nog geen belletjes rinkelen (gelukkig denk ik dan maar)
Marshmallow Ik heb vandaag de hele dag in mijn pyjama rond gelopen dus kon net zo mijn bed in rollen. Heerlijk!
[verwijderd] De kapper is geweest, een nieuwe, en heeft mn haar leuk geknipt. Maar ik moet er vreselijk aan wennen omdat het korter is dan ik in gedachten had. En man vind het ook niks π
Pimpelmeesje [verwijderd] Hopelijk groeit het dan in hetzelfde model langer waardoor het straks leuk Γ©n langer is π
[verwijderd] Vulpen Nee, een oliebol wordt echt van compleet ander deeg gemaakt. Oliebollen zijn wΓ©l lekker!
Pimpelmeesje Ik zet voor C als ik hem op bed leg een Sleep baby Sleep op van Spotify, allemaal pianomuziek. Ik vind het eigenlijk zelf ook wel lekker om voor het slapen gaan op te hebben staan π
Koekie83 Ik baal als een stekker dat N. is uitgeloot op de school van onze keuze. Tegelijkertijd is er ook een kant in mij die het wel overzichtelijk vindt dat ze nu naar de school aan de overkant van de weg gaat ipv 1,5 km verderop...