Softbasegaming Nooit komen we in de bouwmarkt en nu heb ik het opeens op m'n heupen en willen we ineens naar de bouwmarkt voor verf en laminaat en word ik geΓ―rriteerd dat alles dicht is π.
[verwijderd] Softbasegaming dat heb ik dus met de action π€¦ββοΈ Ik zei hier een paar dagen geleden nog dat ik me niet kon voorstellen dat de action iets heeft wat zΓ³ essentieel is en sindsdien blijf ik me dingen bedenken die ik nodig had.
Liekje81 [verwijderd] zo waren hier de schilderijtjes op, dus ik dacht: even naar action na mn werk. O nee, kan niet. O we hebben nog helemaal geen kerststerplant, even naar Intratuin. O, dat kan niet. Terwijl laatste weken ik daar geen enkele moeite mee had om niet heen te gaan.
Softbasegaming [verwijderd] ja haha erg hΓ¨π iets met baby kAmer en man met vakantie en straks als t open gaat niet meer π
[verwijderd] Liekje81 dat heb ik dus ook! Ik had nog wel een nieuwe snijplank kunnen gebruiken, ik heb behanglijm nodig, M wil graag kunstplantjes voor kerst en vooral haarelastiekjes!! Hoe komen we in godsnaam met 3 personen een maand door zonder haarelastiekjes π± En nou weet ik dat de kruitvat die ook verkoopt, maar bij de action zijn ze veel goedkoper π
[verwijderd] Softbasegaming ja echt erg... Ik wilde de kerstvakantie gebruiken om de kamer van F te doen, maar nou kan ik dus gewoon niet verder straks π£
Softbasegaming Ja wij wilde de baby kamer laminaat leggen en schilderen. Voor april heeft man geen vakantie er een in het weekend heeft hij er geen zin in. En zijn ook niet echt dingen die je via internet besteld π
Cactusje Softbasegaming Ik zag vandaag een advertentie van een vloerenzaak waarbij je online een paar stalen kon laten bezorgen om te kijken of je het thuis ook mooi vindt. Misschien dat een zaak bij jou in de buurt dat ook doet?
Rosemary Ik vind spelletjes doen met mβn kinderen zo saai dat ik altijd zit te gapen en soms mβn ogen vanzelf dichtvallen.
[verwijderd] Rosemary Als ze ouder worden kun je leukere spelletjes gaan doen en wordt het beter. πππ»
Rosemary Vulpen vandaag was het monopoly junior. Mens erger je niet is ook zoβn favoriet van zoon π₯± Bij kwartet of memory heb ik het al minder. Al moet ik bij die laatste dan weer heel vaak roepen: jij bent aan de beurt! En daar heb ik ook al een hekel aan.
Sneeuwvlok Ik kom dus zelden bij de action, en we hebben altijd knutselspul genoeg in huis. En nu 4 weken de kinderen thuis en is de knutselbak ineens simsalabim leeg π€·πΌββοΈ
Vulpen Rosemary Van Mens erger je niet kan ik het me wel voorstellen ja... Maar bij Memory moet je wel je hersens gebruiken. Kost me steeds meer moeite om te winnen π
[verwijderd] Ik heb de kliko van de straat gehaald. Ik zit in isolatie vanwege bewezen covid π. Er was niemand anders! En onze stond er als enige!
Pimpelmeesje Ik ben vandaag 1 jaar getrouwd maar ik heb helemaal geen zin om gezellig te doen ik heb een pesthumeur en ik kom er niet vanaf, en dat verplichte gevoel helpt niet π
Meca Pimpelmeesje In voor en tegenspoed toch dus doe waar je zin in hebt! Wel gefeliciteerd met jullie eerste trouwdag π₯³