Ik heb net teksten zitten kloppen in ons nieuwe systeem. Helemaal gefrustreerd ben ik er van 🤣 Zo nog 4 overleggen en ik moet nog wat tickets voor mijn website verwerken. En mail. Weer 62 na mijn vrije woensdag.

• Jules hebben hierop gereageerd.

Marshmallow Oh ja dat zou ik ook doen hehe.

Het heeft wel geholpen want zoals verwacht waren ze het er niet mee eens maar toen wist ik wel wat te zeggen in plaats van dat ik dichtklapte 🙂

Ik heb vanavond gala van m'n werk!

Hopsatee Weer 62 na mijn vrije woensdag

Allemaal inhoudelijk? 🙄
    Ik hoop dat daar nog wat spam/reclame tussen zit...

Jules 7 waren tickets (dus moet ik wel wat mee) 2 waren LinkedIn updates. 2 waren ter info in cc en de rest was inhoudelijk. Daarom
      Wil ik ook liever vrijdag mijn parttime dag dan woensdag 🫣

Jules Ja is ook compleet achterlijk. Nou ben ik wel projectleider van 1 groot project die binnen nu en een maand live gaat en heb ik maandag een nieuwe website live gezet dus ook we logisch. Maar toch.

Hopsatee maar wordt je niet helemaal gek daarvan? Ik heb er na een week 40 ofzo. Mijn man heeft er ook zo achterlijk veel die komt amper aan normaal lesgeven toe omdat hij 80 tot 100 mails per dag moet wegwerken.

Elsie89 Jawel, want komt ook nog tussen alle teams chats en calls en vergaderingen die ik heb 🤣 En ik moet ook nog zaken uitwerken. Maar ja ik heb nu 7 deel projectteams waarmee we te maken hebben dus ik moet ook gewoon vaak go of actie geven of afstemmen. Heen en weer mailen over ontwerpen wel of niet go etc.

Op vrijdag heb ik altijd de minste e-mails gelukkig en ook bijna geen calls dus dan werk ik alles bij.

Maar je man is leraar zijn core business is voor de klas staan dus dan is dit veel. Maar dit is natuurlijk in principe wel mijn werk: veel lullen en overal wat van vinden 😜

Elsie89 Dat is toch niet te doen? En hij is dus leraar?

Jules ja hij is leraar maar geeft maar 6 uur les want ook roostermaker en examensecretaris.
              Maar goed is ook slecht te doen hoor zo veel mail. Laten we zeggen hij zit niet voor niks komende weken voor de helft thuis