Vulpen ja okΓ© dat is waar . Misschien vertel ik het hem volgende week wel
Wat heb jij vandaag op je werk gedaan?
Marshmallow Of je wacht tot hij er weer over moppert en zegt dan: 'O ja, dat had ik nog uitgezocht! Is echt supersimpel, zal ik het even laten zien?'
Vulpen haha ja dat kan ook
Ik heb een stuk chocoladeletter op die ik heb gekregen van een patient, samen met dit gedicht. Hoe lief!
Verder heb ik buiten het normale reilen en zeilen om 8.05 de patient die belde op de spoedlijn moeten zeggen dat wij er niet zijn om zijn vrouw uit bed te hijsen die er wegens pijn niet uit kon komen. (Heb wel een dokter langs gestuurd tussen de middag, maar voor het uit bed krijgen heeft ie 1 van de kinderen gebeld.)
En heb een ambu geregeld voor haar uiteindelijk omdat we een ELV-bed hebben geregeld omdat het thuis niet gaat lukken. Enorm leuk gesprek met degene van de ambulancedient, die om 16 uur klaar zou zijn met werken en ik belde om 15.55. Ik zei al: oe, dan zal je wel balen, sorry.
Ik heb vandaag voor het eerst getest en mijn focus is de laatste paar uur compleet weg. Ik snap ook gewoon echt niet meer wat ik moet doen of wat ik aan het doen ben. Terwijl het me stap voor stap wordt gezegd. Morgen nog zo'n dagje, maar wel bijna klaar met dit testscript dus wie weet is een ander beter hehe.
Marshmallow Maar word je dan geacht de hele dag te testen? Daar word je toch ook gaar van.
Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende en heb de rest van de dag besteed aan daarover piekeren. Lekker productief weer.
Vulpen Maar word je dan geacht de hele dag te testen? Daar word je toch ook gaar van.
Ja ik snap niet hoe mijn collega's dat doen, maar ja ik heb nog het werken, werken, werken in mijn hoofd van mijn tijd bij de sd en hier is dat toch echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder hier. Dat ben ik nog steeds niet gewend. Ik heb ook gewoon te lang bij een servicedesk gewerkt
Vandaag ook een daily van mijn eigen team, een standup van het testen en een review van de hele fb club (nou ja alleen dit programma). Dat breekt de dag wel een beetje hoop ik.
Vulpen Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende en heb de rest van de dag besteed aan daarover piekeren. Lekker productief weer.
aah dat is ook niet fijn. Waarover pieker je dan? Wat je hebt gezegd? Wat je niet hebt gezegd?
Marshmallow Ja ik snap niet hoe mijn collega's dat doen
Die zitten tussendoor ook stiekem op hun telefoon, wedden?
Marshmallow aah dat is ook niet fijn. Waarover pieker je dan? Wat je hebt gezegd? Wat je niet hebt gezegd?
Nee dat gelukkig niet, want het was dus een goed gesprek. Kort gezegd komt het erop neer dat mijn leidinggevende mij gelijk geeft in iets, en dat ik zo in de daily wil melden dat ik iets ga doen waar de rest van m'n team het (tot nu toe) niet mee eens is. Dus ik heb lekker talloze scenario's doorgenomen van wat zij dan zouden kunnen zeggen en wat ik dan moet zeggen...
Vulpen Dus ik heb lekker talloze scenario's doorgenomen van wat zij dan zouden kunnen zeggen en wat ik dan moet zeggen...
Oh ja dat zou ik ook doen hehe.
Vulpen Die zitten tussendoor ook stiekem op hun telefoon, wedden?
Haha ja ik denk het wel. Of lekker veel pauze nemen tussendoor. Ik ben weer opnieuw begonnen met een deel van het script dat ik gisteren niet begreep en ik snap het nog steeds niet. Ik voel me dan zo dom. Nou ja na de stand up neem ik wel even contact op met mijn contactpersoon van het project.
Ik heb net teksten zitten kloppen in ons nieuwe systeem. Helemaal gefrustreerd ben ik er van Zo nog 4 overleggen en ik moet nog wat tickets voor mijn website verwerken. En mail. Weer 62 na mijn vrije woensdag.
Marshmallow Oh ja dat zou ik ook doen hehe.
Het heeft wel geholpen want zoals verwacht waren ze het er niet mee eens maar toen wist ik wel wat te zeggen in plaats van dat ik dichtklapte
Ik heb vanavond gala van m'n werk!
Elsie89 Jawel, want komt ook nog tussen alle teams chats en calls en vergaderingen die ik heb En ik moet ook nog zaken uitwerken. Maar ja ik heb nu 7 deel projectteams waarmee we te maken hebben dus ik moet ook gewoon vaak go of actie geven of afstemmen. Heen en weer mailen over ontwerpen wel of niet go etc.
Op vrijdag heb ik altijd de minste e-mails gelukkig en ook bijna geen calls dus dan werk ik alles bij.
Maar je man is leraar zijn core business is voor de klas staan dus dan is dit veel. Maar dit is natuurlijk in principe wel mijn werk: veel lullen en overal wat van vinden