Vulpen Lekker bezig hoor! 😁
En ik zou zeggen, aflopend pijltje.
Gisteren heb ik samen met mijn collega een teambegeleiding voorbereid. Testdata zitten bestuderen, plan van aanpak proberen te bedenken maar we kwamen er niet uit. Daarom hulp van buitenaf ingeroepen en de casus voorgelegd aan de ontwikkelaar van de methode die we hiervoor gebruiken. Handige tips opschreven enzo, was pittig maar toch heel leerzaam en leuk.
Daarna werkinstructies gedeeld met iemand die taken van me gaat overnemen en wegwijs gemaakt moet worden in systemen die ik gebruik. Daarna vroeg naar huis en thuis mijn mailbox zo ver als mogelijk doorgewerkt.
Vandaag:
In de ochtend HR-bijeenkomst over de nieuwe CAO. Daarna met mijn collega OR-leden de middag voorbereid. Het is namelijk de dag van het Artikel 24-overleg tussen OR en managementteam.
Tegen lunchtijd richting het conferentiecentrum gereden. Dat lag heel mooi in de bossen. Ik wilde eigenlijk niet naar binnen, zo mooi was het daar.
Eerste deel van de vergadering voorgezeten. Tweede deel meegepraat en vragen gesteld. Was interessant, hele leuke middag gehad. Maar ook nu moest ik weer eerder naar huis, dus mezelf geëxcuseerd en de vergadering verlaten. Eenmaal buiten besloot ik een paar minuten op een houten hekje te gaan zitten, naar het bos te staren en te kalmeren.
Toen mijn zoon opgehaald en samen met hem een uur in de file gestaan naar huis. Na het eten weer ingelogd en mijn aantekeningen uitgewerkt en nog wat mails beantwoord.