Trees Je lijkt het als een persoonlijke aanval te zien
Goh, ja, misschien wel. Maar dat was ook de insteek van dit topic he? Het was een hey mensen, ik heb faalangst, bewijsdrang, geloof al mijn hele leven dat ik dom ben, blabla, kwetsbare shit, help mij even een weg te vinden in deze puzzel?
Prima dat het uitloopt op iq-testen, topics hebben wel vaker de neiging om te ontsporen na de eerste paar berichten en ik vind het ook leuk om die testjes te maken. Maar ik heb ook gezegd, jou gequote zelfs, dat ik nog geen enkele test heb afgemaakt omdat ik bang ben om te falen. Ik ben pas terug gegaan naar deze oefening nadat @Soturi me een zetje gaf om in mezelf te geloven. En vervolgens had ik het antwoord inderdaad veel sneller dan ik had verwacht, dus ik had even een euforie momentje.
Is mijn manier de juiste? Geen flauw idee. Misschien dat als ik 100 van dit soort opdrachten maak het maar op 1 van die opgave toepasbaar blijkt te zijn, en klopt jouw methode voor 100%. Dat kan. Maar in dit geval klopte mijn manier ook gewoon, zonder te kijken naar de antwoorden. Ik had het antwoord gevonden door mijn hersenen, diegene waar ik totáál niet in vertrouw, een kans te geven en het te proberen.
Maar mijn yaay, ik heb het gedaan! is volledig ondergesneeuwd door jouw opmerkingen dat het toeval is, mijn manier van denken niet kan kloppen, en allerlei dingen die ik al mijn hele leven hoor, en daarom in de eerste instantie dit hele topic opende.
Neem ik het persoonlijk op? Ja.
Ben ik fucking emotioneel? Ja.
Prima, je hebt volledig gelijk. Ik ga naar bed.