Hopsatee Ik denk dat ik een bordspel wil die leuk en anders is en niet te lang.

Ik zou dan denk ik toch gewoon voor Carcassonne gaan.

Hopsatee als.je echt wat anders wilt zou ik voor Dominion gaan, of pandemic, dat zijn echt andere type bordspellen. Pandemic moet hij wel wat ervaren bordspellen speler zijn, kunnen samen werken en wat tactisch inzicht.

Maar ik zou ook kijken naar iets wat jij zelf leuk vind / aanspreekt 🙈 of je man, want hij moet het toch met iemand spelen đŸ˜Ŧ

• Ticket to ride Amsterdam (duurt niet zo lang als de Europe versie)
  • Stratego (junior versie met piratenschip)
  • Doolhof
  • Cluedo
  • La Cucaracha (kinderen vonden dat super leuk, vind het zelf maar stom, spelen ze dus met opa en oma 🙈)
  • Camel up (aanrader!)
  • The Climbers. Echt een aanrader! https://www.allesoverspeelgoed.nl/the-climbers-999-games/
  • Throw, trow burrito
  • 30 seconds junior (zitten ook volwassenen vragen bij)
  • Vlotte geesten
  • Halli Galli versies

Deze spellen zijn (hier tenminste) lang leuk. Oudste is nu 13 en we spelen ze nog steeds (alleen stratego zijn we op de volwassen versie overgestapt, zoon vond die boot toen het einde).

Deliana Climbers

Oh dat ziet er leuk uit, wel enorm duur bij bol.com... Eens kijken of ze het nog ergens anders hebben...

Hopsatee
    Samenwerk spel:

• ghost fighting treasure hunters.
    • wie was het

Als je jongste mee wil doen.

• Richard ridderslag

Klein maar zo leuk!

• rhino hero van haba
    • logik labyrinth haba

Andere opties
    Icecool pyramid of pengqueen.
    Spinderella
    My little scythe

De laatste vindt mijn dochter heel leuk.

11 dagen later
      • [verwijderd]

Ik geloof dat ik Rummikub en triominos nog mis. Toch wel favorieten hier. Zeker Rummikub speel ik vaak met mijn 7 jarige (toen nog 6).

10 maanden later

Even een up, E wil graag een monopoly variant. De gewone monopoly vindt ze mwa, maar boeropoly vindt ze geweldig. Weten jullie dan nog een leuke variant?

Zag hier nog levensweg, ga die even nakijken nog

Onze nieuwste is Eldorado. Echt zo leuk!!

Oudste vindt Machi Koro heel leuk!

En Monopoly junior, de kermisversie. Volgens mij bestaat die niet meer 🙁

• Trees hebben hierop gereageerd.

Vulpen En Monopoly junior, de kermisversie. Volgens mij bestaat die niet meer 🙁

Mocht iemand deze willen hebben? Ik denk dat deze nog wel in de kast staat en ik maak er liever iemand blij mee dan dat ik deze bij de kringloop aflever.