Leuke bordspellen
Hopsatee als.je echt wat anders wilt zou ik voor Dominion gaan, of pandemic, dat zijn echt andere type bordspellen. Pandemic moet hij wel wat ervaren bordspellen speler zijn, kunnen samen werken en wat tactisch inzicht.
Maar ik zou ook kijken naar iets wat jij zelf leuk vind / aanspreekt of je man, want hij moet het toch met iemand spelen
Dixit!
- Bijgewerkt
- Ticket to ride Amsterdam (duurt niet zo lang als de Europe versie)
- Stratego (junior versie met piratenschip)
- Doolhof
- Cluedo
- La Cucaracha (kinderen vonden dat super leuk, vind het zelf maar stom, spelen ze dus met opa en oma
)
- Camel up (aanrader!)
- The Climbers. Echt een aanrader! https://www.allesoverspeelgoed.nl/the-climbers-999-games/
- Throw, trow burrito
- 30 seconds junior (zitten ook volwassenen vragen bij)
- Vlotte geesten
- Halli Galli versies
Deze spellen zijn (hier tenminste) lang leuk. Oudste is nu 13 en we spelen ze nog steeds (alleen stratego zijn we op de volwassen versie overgestapt, zoon vond die boot toen het einde).
[verwijderd]
Ik geloof dat ik Rummikub en triominos nog mis. Toch wel favorieten hier. Zeker Rummikub speel ik vaak met mijn 7 jarige (toen nog 6).
Even een up, E wil graag een monopoly variant. De gewone monopoly vindt ze mwa, maar boeropoly vindt ze geweldig. Weten jullie dan nog een leuke variant?
Zag hier nog levensweg, ga die even nakijken nog
Onze nieuwste is Eldorado. Echt zo leuk!!
Oudste vindt Machi Koro heel leuk!
En Monopoly junior, de kermisversie. Volgens mij bestaat die niet meer