Dat toen ik 4 was we een videorecorder kochten en dat dat ding toen 2000 gulden kostte...
En dat de walkman volgens mij nog niet bestond, ik kreeg er later wel een.
De beveiliging van het overschrijven bij een cassette wat gewoon met plakband werkte.
Mijn moeder had een typemachine waarin je eerst een regel kon tikken en dan pas bij enter werd de regel afgedrukt (ik was 6 ofzo).
De vrijwillige typcursus op de middelbare school was nog met van die ouderwetse typemachines die je zo diep per letter moest indrukken.
Dat je bij "informatica" op de middelbare school (mijn lichting was dat net ingevoerd) dat je het spelletje auf dem weg zu Europa kon spelen. En met scroll lock het geluid kon uitzetten? En dat er geen internet op die computers stond want dat was toen (ook thuis) nog niet beschikbaar (wtf moet je met een computer zonder Internet?).
Later, toen ik m'n rijbewijs haalde, bestond tomtom nog niet, en moest ik het opzoeken op internet en uitprinten of het stratenboek gebruiken, en de ANWB borden boven de weg volgen. Een paar jaar later zat ik als bijrijder met een laptop op schoot met een GPS module voor het raam. Daarna volgde pas tomtom.
Jeetje wat is er veel veranderd