Ik stelde de vraag vandaag aan mijn kinderen en zij kwamen nog op het volgende: kattencafe, bloemist, theesalon en mijn man kwam met ervaringsdeskundige NAH. Wel grappig dat deze hier ook genoemd worden.
Toch6 Of, wat me ook erg leuk lijkt, oude meubels pimpen en weer verkopen
Dat is ook leuk!
[verwijderd] hsk heeft dus ook een HSK coach maar dat heeft niks met hsp kinderen te maken. Deze letters staan voor de namen van de directeuren 🙈.
Deliana Oprechte vraag: waarom iets compleet anders? Is dat je wens of omdat je denkt dat dat 'moet'?
Ik hoop dat ik het goed kan uitleggen. Het moet namelijk niet, maar ik wil zo breed mogelijk denken. Ik vind het allemaal ontzettend prut, maar ik probeer het ook als een kans te zien om iets totaal anders te doen. Hoe vaak krijg je deze kans of beter gezegd word je gedwongen hierover na te denken? Er is meer wat ik leuk vind (ik vind echt heel veel leuk), maar ik vind het toch lastig om buiten mijn eigen kader te denken als het gaat om werk. Wie weet komt er iets positiefs uit en vind ik iets wat ik geweldig vind, wat anders nooit op mijn pad was gekomen. Waar ik nooit aan gedacht had. Wie weet kan ik mijn eigen beroep weer uitvoeren of wil ik iets doen in het verlengde daarvan, maar wie weet ook iets compleet anders. Ik wil iets doen waar ik blij van word en dat kan van alles zijn.
Noordeling Maar hier heb jij waarschijnlijk niets aan.
Ik vind het juist leuk om te lezen wat anderen zouden doen. Ik ben bijv ooit in gesprek geweest met een skischool om samen met hen mensen met ski angst te helpen. Nav jouw antwoord moet ik daar weer aan denken. Het is relatief eenvoudig werk. Andermans ideeën brengen mij ook weer op ideeën.
Weet je wat ik zo leuk vind. Dat ik hier ook weer echt enthousiast van kan worden. Er zitten echt super leuke ideeën tussen. Ik ben de afgelopen weken best wel verdrietig geweest door de boodschap van de revalidatie arts dat mijn eigen werk misschien niet meer mogelijk is, maar ik word ook weer vrolijk van het idee dat er zoveel andere leuke mogelijkheden zijn.