[verwijderd] hsk coach is coach zijn bij het bedrijf HSK? Of compleet wat anders. Ik heb twee jaar als zzp-er bij HSK gewerkt.
Ik had nog niet helemaal aan het STAP budget gedacht. Ga ik ook eens naar kijken.
Mijn man zei hier ook direct een bibliotheek. Voordeel is dat het er ook nog lekker stil is. Alleen ik kan zelf niet zo goed meer boeken lezen 🙈.
Ik zat ook nog aan barrista te denken, maar ik lust geen koffie. Dat is misschien wel een vereiste 😬. Ik zag zo gezellig koffietentje voor mij, waar ik dan gezellig met iedereen aan het kletsen ben en ik prachtige kunstwerken in de koffie maak. Of nagelstyliste, maar ik vind gestylde nagels heel lelijk. Alleen het maken van zo mini kunstwerkje lijkt mij wel leuk, maar misschien dan toch niet handig.
Of misschien toch schrijven? Op mijn eigen tempo werken is denk ik nu wel fijn. Alleen toch twijfels of ik dat kan. Mijn concentratie is momenteel adhd in het kwadraat. Deze is echt absurd slecht. Tijdens het tikken van dit berichtje ben ik zeker 10x afgeleid door van alles en doe ik een eeuwigheid over.
Zou Ikea kasten in elkaar zetten een beroep zijn?
Ik heb een geweldige praktijkruimte aan huis, waar ik ook van alles mee kan.