De vandalen die nu die branden stichten, bedreigen, vernielen, dat zijn geen boeren. Dat zijn gewoon criminelen vandalen die alles aangrijpen om dit te doen. Of het nu anti ajax of anti stikstof, anti corona, anti vuurwerkverbod of anti feyenoord is, ze melden zich wel. Zolang het maar anti is.
Die moet je niet als boeren zien. Die zijn de titel boer echt niet waard.
En boeren die bewust nu aan milieu vernieling doen.. tsja, die hebben duidelijk nog veel strengere regels nodig.
Maar dat boeren kwaad zijn, begrijp ik maar al te goed. Eerst moeten ze flink investeren en dan nu krimpen? En nog steeds uitzichtloos hoe en wat, dan kan gewoon niet. Er had veel sneller veel concreter samen met de boeren om tafel gemoeten. Ik hoop dat ze het alsnog doen, maar het is natuurlijk rijkelijk en veel te laat. Dat is gewoon stom en normale demonstraties en woede van de boeren roept de overheid zeker over zichzelf af.
van der Plas vind ik wel een creep, net als Baudet, met hun anti wetenschap instelling. En eigenlijk hun aanhangers nog veel erger, want blijkbaar is wetenschap als het in je voordeel werkt goed maar als het in je nadeel werkt is wetenschap niet waar en onzin. Zo werkt wetenschap natuurlijk niet. Maar als je niet in wetenschap geloofd.. wat dan. Dan krijg je dus 'de aarde is plat want mijn beker water valt niet om als ik vlieg'. Dat vind ik wel erg eng.