10-minutengesprek gehad. Heb de juf laten beginnen. Die had dr rapport met alle rv en g, beste die kunnen, voor zich en was erg tevreden.
Toen begon ik over de cito en ze zei dat dat een momentopname was en ze erg afgeleid was telkens, was echt de concentratie. Typisch dat dat dan bij haar wel is, en vorige cito's niet, maar goed. De methodetoetsen waren allemaal erg goed gemaakt, evenals het lezen wat erg vooruit is gegaan en nu op E4 ligt. Soms wil ze te snel en dan sluipen er foutjes in, maar als ze gewoon rustig leest, is het in orde. Ze leest ook weleens voor de rest van de klas voor, dat vindt ze erg leuk en doet ze goed.
Dus al met al superpositief en die cito's leggen ze naast zich need. Benieuwd hoe dat in januari is bij een andere juf.
Ik heb wel nog verteld dat Dafne bij haar bang is fouten te maken. Dat herkent ze niet, ook niet in hoe dafne tegen haar doet in de klas. Dus ze gaat het daar met dafne nog over hebben. Of ze ee dan veel uitkrijgt vraag ik me af.
Rekentijgers blijft gewoon doorgaan, evenals het aangepaste werk. Hoe het zit met de plusklas hoor ik morgen, ze wist dat niet. Dus ze vraagt daar morgen de plusklasjuf even naar.
Ze vertelde ook nog dat er tussen haar en 1 van haar beste vriendinnen, ons buurmeisje, in de klas regelmatig gesteggel is, en ze dus vaak uit elkaar zet. Lijkt me een goed plan 🤭
Ik ben niet meer begonnen over de rest, aangezien het volgende week vrijdag vakantie is hier en het dus weinig meer toevoegt. Volgend jaar andere juffen, die ze wel leuk vindt gelukkig.