[verwijderd] Tantetil hey, van primark? Die heb ik ook voor mijn zoontje. Erg leuk, en ik ben verrast door de kwaliteit en het materiaal! En ik hou van die kleur!
Tantetil [verwijderd] ja! Ik zag hem hangen en dacht even kijken. Maar hij voelt echt heel stevig. Ben er heel blij mee.
Jaime Nieuwe schooltas voor de oudste. D'r oude is niet bestand tegen kilo's boeken en scheurt uit elkaar.
[verwijderd] Het is weer sale-tijd, dus de hoogste tijd om dit topic te uppen! Nieuwe winterjas voor volgend jaar: En een jurk en twee tops, ook een maat groter voor volgend jaar:
[verwijderd] Oh en deze jurk. Dochter wil met kerst altijd een kersttrui voor naar school. Ik vind het echter zonde om veel geld uit te geven aan een kledingstuk wat je maar een paar keer per jaar draagt. Deze was nu afgeprijsd en hoewel hij best kersterig is, zeker met een rode legging, kan hij eigenlijk wel heel de winter gedragen worden.
[verwijderd] Tantetil wat een geweldige trui! đ Edit: heb hem ook meteen besteld, met nog een andere erbij.
Tantetil [verwijderd] die onderste vond ik ook leuk maar twijfelde...lijkt mij zo koud. Dochter is terug van logeren en is gelukkig blij met alles.
Liekje81 Van mn favoriete merk Billy en Lilly! Dit jurkje incl kniekousen. Dit setje, dus incl legging.
Elise75 Liekje81 yes, ook mijn favoriete merk. Wij hebben het bovenste shirt ook op de donker blauwe flaired broek. Het middelste jurkje vind ik ook gaaf, maar helaas vind mij dochter dat niet đ¤ Wij gaan over 2 weken naar de verkoop in hun kantoor đđ
Liekje81 En deze wanten. Ze had alleen fleece handschoenen, maar met schaatsen en sneeuw worden die nat. En erg koud. Dus deze bij HM besteld. Ze heeft liever handschoenen, maar zag geen leuke. En voor schaatsen en sneeuwballen gooien zijn wanten prima.
[verwijderd] Tantetil Kan ze straks in de lente wel aan, genoeg van die wel/niet dagen waarop je niet weet wat voor weer het nou is en of je nou lange mouwen of een hemdje wil đ
Nieke We liepen van de week langs de H&M en kwamen deze trui tegen. Ik kon hem niet laten hangen. đ En ze past nu definitief in damesmaten, geloof ik. :o
Lovely83 Nieke super leuk! Die ga ik ook voor mijn dochter halen! Leuk hÊ als ze ook in de kleine dames maten passen, dochter heeft vorige week ook een ontzettende leuke set bij Bershka gekocht.
[verwijderd] Nieke Lovely83 Weten jullie hoe damesmaten en kindermaten overeenkomen? Is 164 te vergelijke met XS?
[verwijderd] Nieke Begrijp ik het goed dat d3ze bij de damesmaten vandaan komt? Hij is echt tof! Edit: laat maar, ik heb hem online al gevonden!