[verwijderd] Haal hem straks weer eraf, gisteren binnen gekregen. Hij is zo fout dat die leuk is en mijn zoon vind hem geweldig.
[verwijderd] Deze voor mijn zoontje (bijna 2). Ik wil 'm eigenlijk zelf hebben, zo leuk vind ik hem đ
[verwijderd] Tantetil hey, van primark? Die heb ik ook voor mijn zoontje. Erg leuk, en ik ben verrast door de kwaliteit en het materiaal! En ik hou van die kleur!
Tantetil Robije ja het is echt een heerlijke jas. Waterdicht en gevoerd, dus dat is lekker op de fiets.
Tantetil [verwijderd] ja! Ik zag hem hangen en dacht even kijken. Maar hij voelt echt heel stevig. Ben er heel blij mee.
Jaime Nieuwe schooltas voor de oudste. D'r oude is niet bestand tegen kilo's boeken en scheurt uit elkaar.
[verwijderd] Het is weer sale-tijd, dus de hoogste tijd om dit topic te uppen! Nieuwe winterjas voor volgend jaar: En een jurk en twee tops, ook een maat groter voor volgend jaar:
[verwijderd] Oh en deze jurk. Dochter wil met kerst altijd een kersttrui voor naar school. Ik vind het echter zonde om veel geld uit te geven aan een kledingstuk wat je maar een paar keer per jaar draagt. Deze was nu afgeprijsd en hoewel hij best kersterig is, zeker met een rode legging, kan hij eigenlijk wel heel de winter gedragen worden.
[verwijderd] Tantetil wat een geweldige trui! đ Edit: heb hem ook meteen besteld, met nog een andere erbij.
Tantetil [verwijderd] die onderste vond ik ook leuk maar twijfelde...lijkt mij zo koud. Dochter is terug van logeren en is gelukkig blij met alles.