[verwijderd] Deze heb ik al even geleden in de sale gekocht, maar ik heb nu toch even zin om te spammen. En dit is de achterkant:
[verwijderd] Mocht het nog niet duidelijk zijn: dochter weigert broeken te dragen. đđ O en ik hou inderdaad van felle kleuren! đ
KleineFee [verwijderd] heb inderdaad ook op childrensalon gekeken naar de wat duurdere merkjes, onwijs leuke dingen! Ik ben alleen zo een perfectionist die nu dat badpak wil vinden in exact dezelfde stijl đ Denk dat ik wacht tot hij weer op voorraad is bij h&m in de goede maat voor de oudste
[verwijderd] KleineFee de blauwe was in dochter haar maat al uitverkocht en de roze gaat niet tot haar maat... ik ga h&m ook in de gaten houden.
KleineFee [verwijderd] welke maat heeft je dochter? Roze gaat inderdaad tot 98/104 en de streepjes was er alleen nog in 98/104 toen ik hem bestelde.
[verwijderd] KleineFee ze gaat nu naar 104 maar heb me vorige week wijs laten maken dat je een badpak altijd een maatje groter moet kopen?
Nieke [verwijderd] Waarom? Ligt toch aan je kind en aan hoe het badpak valt? Net als bij alle kleding.
[verwijderd] Nieke geen idee had vorige week in een winkel een badpak in mijn handen en dochter was niet mee om te passen toen vertelde de verkoopster dat. En dochter draagt haast nooit badpakken altijd alleen zwembroekjes dus heb ook niet zoveel ervaring.
Nieke Ik koop ook altijd gewoon hun even maat, bij de jongste vaak vaak een maatje kleiner, omdat het anders geen gezicht is (te breed).
Wishfulthinking [verwijderd] Deze heb ik ook .. Ze zijn hardstikke leuk en volgens mijn dochter lopen ze super heerlijk