[verwijderd] [verwijderd] je hebt groot gelijk!!! En maatje voor nu / aankomende zomer of maatje groter voor het najaar?
[verwijderd] [verwijderd] maatje groter, 24 maanden (da's 86/92 dacht ik) , hij draagt nu 18 maanden (80/86)
[verwijderd] Sdonya ik ga gelijk even googelen. Ik hou van offwhite, beige en goudkleuren bij mijn dochter en vind echt alle kledingstukken op je foto leuk!
Sdonya [verwijderd] Ja moet je echt doen! En zoals ik al eerder in dit topic zei, de kwaliteit is echt verbazingwekkend goed. Mijn jongste draagt nu de kleren van mijn oudste van dit merk. De kleren blijven echt als nieuw!
KleineFee Voor de jongste en de middelste van h&m. Nu nog opzoek naar dezelfde stijl badpak voor de oudste... Mocht iemand zo’n soort badpak zien in maat 110/116 hoor ik het graag!
[verwijderd] Sdonya is dat vestje er ook van? Ik ben al heel lang op zoek naar een vestje met goud draadje erin maar nergens te vinden 🙈
[verwijderd] Deze heb ik al even geleden in de sale gekocht, maar ik heb nu toch even zin om te spammen. En dit is de achterkant:
[verwijderd] Mocht het nog niet duidelijk zijn: dochter weigert broeken te dragen. 😏🙈 O en ik hou inderdaad van felle kleuren! 😉