Femkes 2littlemonkeys waar is die trui vandaan? Mijn middelste vindt hem prachtig (terwijl ik hem in gedachten heb voor de oudste)
[verwijderd] Femkes Me and my monkey π had hem toevallig van dr week in mijn mandje zitten bij kleertjes
2littlemonkeys Femkes sorry, ik zie dit nu pas per toeval! Heb geen melding gekregen... maar hij is inderdaad van me and my monkey π ook nog in 2 andere kleuren te koop en met dikke korting.
[verwijderd] Vanochtend dit voor de meiden bij de Hema. Dit bij Zara voor de meiden. En dit voor zoontje. Een van de blousjes gaat weer terug, even zien welke hem het leukst staat.
[verwijderd] [verwijderd] wat een superleuke kleding! Ik ben echt verliefd op dat groenige tuniek/blousje voor je dochter en die wit-geel gestreepte voor je zoontje π
Pippa [verwijderd] ooh Zara is nog zo leuk in die kleine meiden maten, mijn dochter is nu 5,5 en die grote meiden kleding vind ik echt niks meer π
[verwijderd] [verwijderd] ja die groene is zo mooi! En voor de jongste spreekt die gele me ook het meest aan. Maar weet niet of geel hem staat. We gaan het zien π.
[verwijderd] Bubblicious ik ben er ook blij mee ... vooral die βgroenigeβ. Die is van de babycollectie. Grootste maat is 98 maar de ladies passen er nog prima in. Nou zijn het ook kaboutertjes hoor met name de oudste. Ze zijn bijna even groot en schelen 12 maanden.
Bubblicious Robije ja vind hem zo leuk en dat voor maar 21 euro. Had jij hem ook in de sale gescoord?
Fantykoekie Volgens mij is het niet goed te zien en zie de kleren ook niet meer op de site van Billy en Lilly. Maar dit heb ik vorige week of de week daarvoor gekocht. Foto is wazig zien ik.