Bubblicious [verwijderd] leuk! Ik zou heel graag willen komen kijken. Maar dat gaat alleen met 2 kleine kinderen niet lukken helaas. Anders zal ik vast en zeker kleding bij je gekocht hebben๐
Sdonya Een zonnebril voor de oudste. Een bril met sterkte voor de jongste. Deze kleertjes voor de jongste Roze Martens voor de jongste en zwarte Martens voor de oudste
2littlemonkeys Deze trui voor de oudste voor zijn verjaardag. Ik wil ze altijd iets nieuws aantrekken als ze jarig zijn ๐ Ik kwam ook tot de treurige ontdekking dat ze voor de zomer straks alles nieuw moeten hebben. Dus ik mag alvast gaan zoeken wat ik wil voor beide. Zal vast weer leuke plaatjes voor dit topic opleveren ๐
Femkes 2littlemonkeys waar is die trui vandaan? Mijn middelste vindt hem prachtig (terwijl ik hem in gedachten heb voor de oudste)
[verwijderd] Femkes Me and my monkey ๐ had hem toevallig van dr week in mijn mandje zitten bij kleertjes
2littlemonkeys Femkes sorry, ik zie dit nu pas per toeval! Heb geen melding gekregen... maar hij is inderdaad van me and my monkey ๐ ook nog in 2 andere kleuren te koop en met dikke korting.