Softbasegaming dat betekent dus dat ik mijn bankrekeningnummer moet invullen op de site toch?
Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden als ik verkoop? Iets wat ik juist wel of juist niet moet aanzetten op de site?
Softbasegaming dat betekent dus dat ik mijn bankrekeningnummer moet invullen op de site toch?
Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden als ik verkoop? Iets wat ik juist wel of juist niet moet aanzetten op de site?
Ik heb bundelkorting uit staan.
https://www.vinted.nl/member/35634631-puzzelstukje
Yes! Ik weet nu hoe ik m kan delen.
Puzzelstukje Wat een leuke dingen! Ik heb een aantal dingen in mijn favorieten gezet
Lumihiutale
Ooh ja ik zie het! Helemaal leuk!
Ik heb een jasje gekocht voor 8 euro. Voor mezelf. Ik trok het net aan en kreeg de rits niet dicht. De binnenkant is kapot, waarschijnlijk te vaak tussen de rits gezeten. Zie foto.
Melden? Ik wil geen zeikert zijn, het jasje was maar 8 euro en ik zal het waarschijnlijk altijd open dragen.
Maar goed, het werd verkocht als ‘zeer goed’, en dat is het niet…
Misschien over het hoofd gezien?
Zouden jullie dit melden?
Rosemary ik zou de verzender wel even een berichtje sturen. Ik heb zelf ook wel eens een klein defect over het hoofd gezien bij verkoop.
Rosemary ik zou het zeker aangeven bij de verkoper. Het kan best over het hoofd gezien zijn. Ik zag pas ook een losse naad toen ik het al wilde versturen. Toch overheen gekeken daarvoor. Kom je er samen niet uit, dan zou ik een officiële melding maken en geld terug vragen via Vinted.
Zeer goed is hooguit hele kleine imperfecties, maar deze moeten genoemd zijn en op de foto’s zichtbaar zijn. Dit vind ik geen kleine imperfectie, maar een gebrek.
Ik heb mn vinted ook maar weer eens vol gezet
Softbasegaming lekker! Ik een paar weken geleden. Ik ben het het meeste alweer kwijt en de opbrengst direct weer uitgegeven op Vinted .
Ik heb nog een lading positiekleding liggen. Deze ga ik er de komende tijd opzetten.
Ik heb voor het eerst betaald om mijn kledingkast ‘in de etalage te zetten’. Afgelopen twee weken belachelijk veel erop gezet. Het lijkt te werken. Vandaag alweer 10 dingen verkocht de dagen ervoor was het gemiddeld maar 2 stuks per dag. Ik wil van alle zooi af!
Mijn man heeft een shakaloha vest, was ie erg blij mee dus via vinted nog 1 gevonden paar maanden terug.
Nu leen ik 'm zo vaak de laatste tijd dat ik maar even ben gaan zoeken naar 1 voor mezelf en gevonden, echt als nieuw en helft van de nieuwprijs
Trees Misschien moet ik dat eens gaan doen als ik er weer eens wat opzet.
Pimpelmeesje lekker shoppen is het hè
Marshmallow kost geloof ik iets van 7 euro voor 7 dagen. Ik had er in totaal iets van 75 artikelen opstaan. Had al wel een paar tientjes verdiend en in mijn wallet zitten, waarvan ik het betaald heb. Naar mijn idee kon het dus makkelijk uit. Anders breng ik het toch naar een kledingcontainer. Ik geloof dat ik ook nog statistieken ga krijgen met hoeveel mijn kleding nu is bekeken vs. de periode ervoor. Ik ben benieuwd wat het verschil is. Vandaag tot nu toe weer 3 kledingstukken verkocht en ik hoop vanavond nog wat. Ruimt zo lekker op .