Hopsatee Ik gooi normaal dus ook alles in kleding bakken. Maar mijn favoriete goeie doel (rode kruis) heeft de container weg gehaald. En ik vertik het om aan leger des Heils te geven. Soms doe ik echt nog mooie dingen weg. Zeker de laatste tijd nu dochter een hoop dingen na drie maanden ineens zat is en zoon in een groeispurt zit. Dus ik wil toch weer eens een poging wagen. Op zich ben ik regelmatig pakketten aan het inpakken en weg brengen omdat ik alles online bestel en regelmatig dingen terug stuur. Dus dan kan dit er ook nog wel bij. Hoop ik.
Vinted
- Bijgewerkt
iMoeder Waarom wil je het niet aan het LdH doneren? Gewoon benieuwd hoor
Lumihiutale Ik sta niet achter de visie en manier van werken van LdH. Als je hulp wil bieden vanuit je eigen Christelijke visie, prima. Alleen dan vind ik wel dat je dat belangeloos zou moeten doen. En dan niet onder allerlei voorwaarden, die er gericht op lijken te zijn om zieltjes te winnen. En dat laatste is wel mijn ervaring er mee. Dus daar wil ik niet aan bijdragen.
- Bijgewerkt
Huh, dit is raar. Ik heb een maand geleden een pakketje verzonden, goed aangekomen, geld ontvangen, automatische review. Krijg ik ineens na vier weken een bericht dat er een pakketje op me wacht en ligt hij hier weer op het afhaalpunt zonder bericht ofzo erbij. Ik heb niet het idee dat het pakketje geopend is geweest en alles zit er nog netjes in. Hier iemand met Vinted-ervaring die hier iets van kan maken? Moet ik hier iets mee?
Dan hebben ze het niet opgehaald. Als je na zoveel dagen niet reageerde dat het pakket er is of niet klopt dan krijg je automatisch je geld
Aries wat @Softbasegaming zegt. Dan hebben ze het pakketje niet opgehaald en gaat het terug. En ze hebben ook niks in de app gedaan.. vreemd wel!
Softbasegaming Honkeytonk
Ok, dankjulliewel! Weer wat wijzer. Heb vanaf het begin nooit een bericht of reactie ontvangen, niet dat ik dat normaal erg vind, maar dan laat ik het zelf ook maar verder.
Heb vandaag ook veel op vinted (en sommige dingen ook op MP) gezet en al voor 90 euro verkocht in korte tijd
Ik heb een account op Vinted aangemaakt in een poging wat kleding te verkopen. Alleen hoe werkt het met betalen. Loopt de betaling via de site van Vinted of gaat dat rechtstreeks?
- Bijgewerkt
Trees Via de site. Jij koopt iets. Vinted houd het vast tot de koper zegt dat het oke is en dan maakt vinted het over.
Mocht de koper het binnen hebben (volgend T&T en niks zeggen krijg je het ook
Softbasegaming dat betekent dus dat ik mijn bankrekeningnummer moet invullen op de site toch?
Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden als ik verkoop? Iets wat ik juist wel of juist niet moet aanzetten op de site?
Ik heb bundelkorting uit staan.