- Bijgewerkt
Ik mis mijn dochtertje zo erg... wil even deze foto delen, precies een jaar geleden. En nog iets meer dan 3 weken en dan is ze alweer een jaar bij ons vandaan
foto verwijderd
Ik mis mijn dochtertje zo erg... wil even deze foto delen, precies een jaar geleden. En nog iets meer dan 3 weken en dan is ze alweer een jaar bij ons vandaan
foto verwijderd
@Hooyo-shimbir wat is het toch een mooi meisje...
Wat jullie hebben meegemaakt zou geen enkele ouder mee mogen maken. Wat is het toch heftig
Hooyo-shimbir och, wat een prachtig mooi meisje
Wat erg dat jullie haar moeten missen.
Mag ik vragen wat er gebeurd is?
[verwijderd] heel veel complicaties op een epileptische aanval. Binnen een paar uur was ze er niet meer
Hooyo-shimbir Wat een lief mooi meisje, dit doet pijn aan mijn moederhart. Het lijkt me ondraaglijk
Hooyo-shimbir Wat een mooi meisje en wat ontzettend verdrietig dat jullie haar moeten missen
Hooyo-shimbir, heel veel sterkte. Zoveel liefs over dit mooie meisje gelezen en om nu haar prachtige gezichtje erbij te zien vind ik heel bijzonder. Bedankt voor het delen.
Hooyo-shimbir wat een prachtig mooi meisje!
Wat een verdriet dat jullie haar moeten missen !
Hooyo-shimbir ach, wat erg
Lijkt me ondraaglijk, je kind moeten missen.
Heel veel sterkte
Hooyo-shimbir wat vreselijk om je kind te moeten missen
Hooyo-shimbir wat een plaatje, een engelen gezichtje heeft ze.
Hooyo-shimbir wat een mooi meisje. Wat een vreselijk verdriet. Heel veel sterkte!
Hooyo-shimbir
Wat een ontzettend mooie foto, zeker met die lichtstralen op de muur alsof ze extra omgeven wordt door licht.
Maar wat een intens groot verdriet wat je niemand toewenst! Dikke knuffel en ben in gedachten bij jullie, juist deze dagen maken het dan nog even extra moeilijk (is mijn ervaring). En straks de data zelf, hele dikke knuffel nogmaals. P.s wat Manque schreef in andere topic over de buuf lijkt me een hele goede om te zeggen, je hebt genoeg aan je eigen lijkt me.
Hooyo-shimbir
Wat een ontzettend mooi meisje.
@Hooyo-shimbir Wat een prachtig meisje Wat een immens groot verlies..
Wat erg zeg...zo een mooi meiske! Wat een verdriet moet jij hebben Hooyo-shimbir ...
Het lijkt trouwens echt of ze in zonnestralen zit op de foto.
Hooyo-shimbir ik vind het zo erg dat jullie dit prachtige meisje moeten missen. Knuffel
Wat een prachtig mooi meisje
Wat zal jouw moederhart treuren
Verschrikkelijk verlies..