Nescio Ik vind Nederland en België wel ok en Oekraïne mooi (jammer van de rapstukjes in het midden). Frankrijk is een leuk dansbaar nummer. Verder heb ik bar weinig gehoord.
Rietjesbeker Ik mis ineens heel veel dames die in 2019 in het Songfestival topic op dit forum meededen...
Honkeytonk Ik heb nog niks gekeken 🙈 weet niet eens wanneer het is 😱. Wanneer is het? Ik ga wel kijken denk ik.
Vulpen Trees Altijd de week voor/van m'n verjaardag 👍 Rietjesbeker Groen groen ik ben hartstikke groen? 🙃
Trees Rietjesbeker ik had vroeger vrienden, die maanden voor het Eurosongfestival al in spanning zaten. Ik dacht dat jij er ook zo eentje was 😜. Morgen ga ik voor de herkansing. Dan is de halve finale toch?
Vulpen Had Oekraïne vorig jaar niet ook zoiets? Of het jaar daarvoor? Dat rappen had van mij er niet bij gehoeven hoor...
Rietjesbeker Vulpen als er geen oorlog in Oekraïne was, weet ik niet of dit nummer zou winnen. Het is niet slecht, maar niet mijn stijl. Het deed me denken aan 'la vallee de dana' van Manau