Vulpen Had Oekraïne vorig jaar niet ook zoiets? Of het jaar daarvoor? Dat rappen had van mij er niet bij gehoeven hoor...
Rietjesbeker Vulpen als er geen oorlog in Oekraïne was, weet ik niet of dit nummer zou winnen. Het is niet slecht, maar niet mijn stijl. Het deed me denken aan 'la vallee de dana' van Manau
Trees Rietjesbeker ik had vroeger vrienden, die maanden voor het Eurosongfestival al in spanning zaten. Ik dacht dat jij er ook zo eentje was 😜. Morgen ga ik voor de herkansing. Dan is de halve finale toch?
Vulpen Ik vind dat zo'n idiote tekst hè, met dat schuilen onder de tafel en hopen dat je gevonden wordt. Kruip dan onder die tafel uit muts🤷♂️
Tullip Vulpen Oh ik vind dat juist zoveel zeggend. In depressies of andere nare momenten kruip je weg, wil je onzichtbaar zijn, niet er zijn. En tegelijkertijd wil je zo graag een troostende, sterke en veilige arm om je heen. Iemand die jou ziet.
Vulpen Zou ze tevreden zijn? Ik vond het zo nerveus klinken? Maar de commentatoren waren wel positief dus duimen maar...
Rietjesbeker Vulpen ik vond het ook erg nerveus klinken... We gaan het zien, misschien ziet de jury het als extra diepgang 🤷♀️
Ysabella Ik had het gevoel dat ze aan het einde bijna in huilen uitbarstten of hoorde en zag ik dat verkeerd?🫣
Rietjesbeker Ik vind het Deense nummer niet echt mooi. De zangeres doet me overigens denken aan Rebel Wilson.