Hier vandaag naar Sprookjeswonderland geweest. Ben tien jaar ouder maar was wel heel leuk. En dochter genoot zo van dat ik mee was ๐Ÿฅฐ dus die extra grijze haren zijn t waard ๐Ÿ˜†.

Hier superleuk gehad in Linnaeushof! En wat een lekker weer hadden ze. Leukste vond ze dat ze los rond mochten lopen, zonder per se in een groepje te zitten. ๐Ÿ˜Š Dus heerlijk met dr beste klasvriendinnen de hele dag rond gestruind.

11 dagen later

Middelste is net terug van zijn eerste schoolreisje. Sokken en T-shirt kwijt en super moe en huilen dus het is geslaagd ๐Ÿ˜

Vandaag is N op schoolreisje!
    Mijn man gaat mee als begeleider. Ik moest gewoon huilen toen ik een foto zag van hun twee in de bus.
    Dit is haar allereerste schoolreisje.

Ik ben mee als begeleider vandaag.
    Er zit er een in mijn groepje die elk uur naar de wc moet en nog in zijn broek poept. De horror.

June sterkte. Ik hoop dat er vandaag niet gepoept wordt ๐Ÿ˜ฌ. Ik zou voor de zekerheid het kind vandaag gewoon geen eten geven ๐Ÿ™ˆ.

June neeee!!!๐Ÿ˜ฑ Zoโ€™n kind geef je als juf toch niet mee aan een moeder?!?! Tenzij het zijn eigen moeder is! Of je met zโ€™n tweeรซn bent zodat een kan verschonen en de ander door kan met het groepje. Waar zijn jullie heen?

Trees ๐Ÿ˜‚hij heeft gisteren vast wel gegeten dus dat moet er vandaag uit ๐Ÿ™ˆ

Huggybird
          Precies dit!
          Toen mijn dochter ik groep 1 zat was er ook een kind dat nog in zijn broek poepte, maar zijn moeder ging zelf mee.

June
          Succes vandaag!

June Maar als je kind weigert naar de wc te gaan laat je hem of thuis, of je gaat zelf.

Ja mee eens!

June ah balen zeg, voor jou en het kind. Ik was dan inderdaad als moeder meegegaan.

June oh balen! Wij hadden ook een jongetje met blaasproblemen mee naar schoolreisje. Verschil is misschien wel dat hij het gewoon echt niet aan voelt komen en er niks aan kan doen. Kon dat zelf wel beter hebben dan wanneer het niet naar de wc wรญllen gaan is (althans, begrijp dat dat bij jullie het geval was).

Koekie83 het was hier idd niet willen. Dat vind ik echt een ander verhaal.

June vond hij het niet eng of heb je daar niks over gehoord van de juf? Want dat zou bij mij ook verschil maken.

• June hebben hierop gereageerd.