Honkeytonk Is linneaushof een speeltuin? Of pretpark?

Lineushof is de grootste speeltuin van Europa 😁 . Daar MOET je als kind wel eens geweest zijn

Vulpen Heb je nog aan voorbereiding gedaan bij die van jou? Onride-filmpjes gekeken?

Ik heb met hem online filmpjes gekeken. Hij wil nu helemaal niet meer gaan. Te veel poppen, enge bewegende poppen en enge gezichten.
    😬

Mijn jongste (5) gaat naar plaswijck +/- 35 min.

Mijn oudste (8) gaat naar drievliet. Dat is hier ook de hoek.
      Bij ons gaan de kleuters altijd naar plaswijck, groep 3,4 naar Drievliet. 5,6 naar? Ben ik vergeten en groep 7 en 8 altijd naar de efteling.

Bij ons zijn ze in het najaar geweest nadat ze 2 schooljaren niet konden.

Ene jaar doen ze dierentuin, andere jaar speeltuin. Wel wisselende plekken elke keer

Honkeytonk Is een hele grote speeltuin, met ook een waterpark. Erg leuk, komen er vaak, ook weleens abonnement gehad. Maar jeetje @Vulpen 1,5 uur met de bus ervoor zou ik ook niet blij mee zijn op die leeftijd.

OT hier 9 juni gepland, nog geen idee waar ze heen gaan. 1e keer was gewoon een grote speeltuin dorp verderop. Vorig jaar naar Dierenpark Amersfoort met de bus, zo'n 45 minuten rijden. Dat was wel echt een leuk schoolreisje. Verder door Corona geen schoolreisjes gehad.
          Ik vond het de eerste keer wel spannend. Gelukkig kregen we over de dag wat foto's. Ik wil juist zelf niet mee, want moet er niet aan denken, en Dafne is echt anders als ik erbij ben, dus dat vin dik voor beide niet leuk. Ze moet er gewoon lekker van genieten.

Hier gaan ze naar sprookjeswonderland. 40 min rijden ofzo.

Ik ga (voor het eerst) mee. Nu al stress bij het idee dat ik een kind kwijt raak ofzo πŸ€ͺ

Koekie83 Ik ga (voor het eerst) mee. Nu al stress bij het idee dat ik een kind kwijt raak ofzo

De horror, dan mag je daarna wel naar een masseur gaan om weer te kunnen ontspannen. πŸ˜±πŸ™ƒπŸ˜œ

Jules Ja dat snap ik eigenlijk wel... πŸ™ En nu? Hem thuishouden?

Honkeytonk Ik ben er dus ook nog nooit geweest πŸ™ƒ

• Jules hebben hierop gereageerd.

Vulpen Ja dat snap ik eigenlijk wel... πŸ™ En nu? Hem thuishouden?

Ik weet het nog niet, ik beslis donderdag, dan is ook zijn eigen juf weer terug van haar vakantie.

Hier gaan ze pas vanaf groep 3 met schoolreisje. De kleuters hebben een feestdag als de rest van school op schoolreisje gaat.

Ik moest even hard nadenken, maar na de post van Toch6 herinnerde ik het me weer. Ze zijn bij ons in september al geweest. Mini is naar het Land van Jan Klaassen geweest, dat is een grote speeltuin. Die is verder afgesloten en geen open water, dus ze kunnen lekker vrij rondlopen. Op specifieke plekken staan leraren (bijvoorbeeld bij een hoge glijbaan en dergelijke), maar ze hoeven niet in een groepje te blijven.
                Midi is naar de Julianatoren gegaan. De bootjes zijn dan altijd dicht tijdens schoolreisjes, dus ook daar mochten ze redelijk vrij met hun eigen vriendjes rondlopen. Dat was wel heel fijn omdat midi's beste vriendinnetje niet in zijn eigen klas zit, dus hij kon gewoon met haar op pad.

Ze gaan hier trouwens ook vaak een keer tussendoor naar een museum (afgelopen 2 jaar natuurlijk niet). Het openluchtmuseum is met de stadsbus te doen en dat hebben de kleuters in de Sinterklaasperiode gedaan. Mijn man is toen meegegaan en dat vonden zowel hij als mini erg leuk. En ze gaan ook wel eens picknicken bij de speeltuin op loopafstand of naar de uiterwaarden met de klas.

Ysabella pffff ja ik zie er dus oprecht tegen op en wil eigenlijk afzeggen. Maar zie dit ook als een soort ultieme exposure voor mezelf want dit soort verantwoordelijkheden dragen en angst voor falen/mislukking/fouten maken moet ik echt een keer gaan tackelen, maar man… nu al stress hahaha

Dochter vindt het overigens geweldig dat ik mee ga, dus daar doen we t dan maar voor.

De oudste is net geweest, 5 dagen in Ovifat (Hoge Venen), in de natuur.
                  De middelste (groep 4) gaat in juni 3 dagen naar zee. Dag 2 is gereserveerd voor Plopsaland πŸ˜„
                  De jongste (2e kleuterklas, dus die is 4) gaat binnenkort een dag naar de kinderboerderij.