Misschien is een apart topic wel leuk
Gaan ze bij jullie ook binnenkort op schoolreisje? Waarheen? Vindt je kind het spannend? En jij?
Misschien is een apart topic wel leuk
Gaan ze bij jullie ook binnenkort op schoolreisje? Waarheen? Vindt je kind het spannend? En jij?
Hier net een berichtje gekregen dat ze vrijdag naar de Linnaeushof in Heemstede gaan. Dat is wel echt veel verder weg dan ik verwacht had, ik schat zo'n anderhalf uur rijden met een bus. En oudste heeft wagenziekte en een hekel aan de auto dus ik hoop nu maar dat ze de bus wel leuk vindt... Verder ziet het er op de site wel leuk uit
@Jules Heb je nog aan voorbereiding gedaan bij die van jou? Onride-filmpjes gekeken?
Hier gaan ze als het goed is naar het sprookjesbos in Enkhuizen. Tenminste dat was een eerder bericht gister kregen we een bericht dat het een verrassing is waar ze heen gaan (later nog wel bericht erover) dus ben benieuwd.
Hier gaan ze 24 juni naar drievliet.
Vulpen wow 1,5 uur met kleuters
ik vind het echt bizar ver weg...
Hier gaan ze naar de grote speeltuin in het dorp bij de kleuters. Dat kunnen we lopen. En gr3/4 gaan naar de speeltuin een dorp verder.. dat is nog geen 10 min rijden . Daarna weer ik het niet.
Maar 1,5 uur vind ik echt heel erg lang. Nergens voor nodig vind ik eigenlijk.
Is linneaushof een speeltuin? Of pretpark?
Hier pas 20 en 30 juni en ik weet nog niet waarheen.
De oudste is keer naar oud Valkenveen (40 minuten) en naar Malkenschoten (35 minuten) geweest. En ik vind het nooit eng of spannend gelukkig. Dat was in groep 1 en groep 3 (groep 2 door Corona overgeslagen) Maar ze gaan hier ook met de bus naar bso (al is dat maar 5 minuten rijden maar in de vakanties ook uitjes) dus misschien ben ik dat gewend.
Ik zou wel een keer mee willen voor de leuk maar dat lukt meestal niet
Honkeytonk groot speelpark! @Liekje81 komt er vaak!
Hier zijn ze nog bezig met het organiseren, voor kleine N. de eerste keer en ook al is ze kind nr.3 ik blijf het altijd een ding vinden. Ik hoop dan ook stiekem dat het op een dag is dat ik mee mag
Hier 8 juli pas en het is een verrassing. Schijnt iig wel ver rijden te zijn en het is een pretpark. (heb even kunnen kletsen met de juf )
Maar ze willen met de volledige school en allemaal op dezelfde dag en het is nog niet allemaal geregeld. Daar krijg ik dan echt weer de kriebels van hรจ
Hier gaan ze 31 mei, maar ik weet nog niet waarheen.
Vorig jaar Ouwehands (groep 5) ruim een uur en Megapret (groep 1) ook wel een uur rijden.
Hier ook altijd met de bus, en verder geen ouders ofzo mee. Alleen de leerkrachten.
Honkeytonk Is linneaushof een speeltuin? Of pretpark?
Lineushof is de grootste speeltuin van Europa . Daar MOET je als kind wel eens geweest zijn
Softbasegaming nou Heemstede is bijna 2 uur rijden, dat is zelfs de grootste speeltuin van Europa niet waard
Mijn jongste (5) gaat naar plaswijck +/- 35 min.
Mijn oudste (8) gaat naar drievliet. Dat is hier ook de hoek.
Bij ons gaan de kleuters altijd naar plaswijck, groep 3,4 naar Drievliet. 5,6 naar? Ben ik vergeten en groep 7 en 8 altijd naar de efteling.
Bij ons zijn ze in het najaar geweest nadat ze 2 schooljaren niet konden.
Ene jaar doen ze dierentuin, andere jaar speeltuin. Wel wisselende plekken elke keer
Honkeytonk Is een hele grote speeltuin, met ook een waterpark. Erg leuk, komen er vaak, ook weleens abonnement gehad. Maar jeetje @Vulpen 1,5 uur met de bus ervoor zou ik ook niet blij mee zijn op die leeftijd.
OT hier 9 juni gepland, nog geen idee waar ze heen gaan. 1e keer was gewoon een grote speeltuin dorp verderop. Vorig jaar naar Dierenpark Amersfoort met de bus, zo'n 45 minuten rijden. Dat was wel echt een leuk schoolreisje. Verder door Corona geen schoolreisjes gehad.
Ik vond het de eerste keer wel spannend. Gelukkig kregen we over de dag wat foto's. Ik wil juist zelf niet mee, want moet er niet aan denken, en Dafne is echt anders als ik erbij ben, dus dat vin dik voor beide niet leuk. Ze moet er gewoon lekker van genieten.
Hier gaan ze naar sprookjeswonderland. 40 min rijden ofzo.
Ik ga (voor het eerst) mee. Nu al stress bij het idee dat ik een kind kwijt raak ofzo
Koekie83 wanneer gaan ze? Dochter gaat dat ook heen (en misschien ook ook)