Honkeytonk iMoeder hier zijn we op de achtergrond mee bezig, deze specialist is het laatste waar ik nog mijn energie in stop en als school beslist niet mee te bewegen gaat hij naar een andere school. (Wilde vandaag gaan bellen)
We zijn ook met een pgb bezig, de persoonlijke veranderingen die N gaat doorlopen door o.a. therapie kunnen alleen slagen als hij in een veilige omgeving mag zijn. Anders heeft het mijn inziens totaal geen toegevoegde waarde. Dus ik ben hierin heel erg kritisch. N is namelijk niet het probleem dat is in deze casus toch echt school.
Maar ik vind het ook lastig, hij word in deze klas niet gepest, hij ligt goed in de groep ondanks dat hij niet na school durft af te spreken. Kinderen zijn hard, hij moet dan in een rustige, fijne klas terecht komen.
Honkeytonk Hier start mijn hb groep 3'er deze week een soort cursus met 3 andere hb'ers, in een groepje pmt, om te leren wat gebeurd er in je hoofd, wat gebeurd er in je lijf en hoe kan je dat benoemen, zien, en (met hulp) veranderen. Ik ben zo benieuwd
Wat fijn dat dit een mogelijkheid bij jullie in de buurt is! Dat is hier in onze stad niet, wel bij adhd en autisme.
Zou je nadien kunnen vertellen of het je zoon wat heeft opgeleverd? Ik ben heel benieuwd of je verandering merk en of hij zelf ook merkt dat hij sterker in zijn schoenen is gaan staan.
Ja natuurlijk is het spannend!