Een Float bak/machine geen idee hoe het heet. Een bak waar je dus zelf in drijft in super zout water. Absolute stilte en rust of muziek erbij. Lijkt mij fantastisch!

Wat ik ook wel zou willen is een levenslang gratis abonnement op de kapper waarbij ik elke maand mijn haren kosteloos kan laten verven en knippen.

[verwijderd] Dat vind ik wel een hele goeie, dat zou ik ook wel erg graag willen.

Verder zou ik wel graag een super-de-luxe badkamer willen, met sauna, luxe bad, muziek en tv en verder geluidsdicht met een goed slot waardoor ik niet wordt lastig gevallen.

• [verwijderd]

Femkes geluidsdicht met een goed slot waardoor ik niet wordt lastig gevallen

Vooral dit, dan hoef ik nog niet eens al die luxe. 😉

iMoeder @"Buffy"
    Ik kan het jullie echt aanraden heb vorig jaar een boudoir shoot gedaan bij sugarcoated in Rotterdam.😍

• [verwijderd]

Snoeki als ik het geld er voor zou hebben zou ik het meteen doen! Maar het topic ging om niet nuttig, en mijn spaargeld gaat binnenkort naar een wel nuttig doel: een nieuw bed. Maar misschien wordt dat wel een spaardoel voor erna!

Ik zou wel graag een mooi stukje land willen dicht bij het strand maar niet te ver van de stad. Om daar dan een Tiny house op te bouwen.

• Trees hebben hierop gereageerd.
      • Trees vindt dit leuk

Snoeki ik ruil mijn welness centrum in de achtertuin in voor deze hebberigheid. Ik hoef alleen niet dicht bij de stad. Een stukje grond in de buurt van strand, bos en heide in een zonnig klimaat, voldoet ook.

Dan ga ik voor een paard met stalling en zadel alles erbij. Ik mis het paardrijden zoooo ontzettend..

18 dagen later