aardbeitjes oooh die is zo mooi hรจ.
Helaas konden we het niet betalen, maar ik heb wekenlang een tabblad open gehad met specifiek dat dakraam
Als jij... (hebberigheid)
- Bijgewerkt
Ehhhm.... een leuke man? Niet te koop, verder voeldoet het wel aan alle voorwaarden
Zou ook wel een paar palmbomen in mijn tuin willen hebben
Een mega telescoop zoals deze
Een ketting met voor alle 3 de kinderen een hartje en hun naam.
Een elektrische fiets
Rietjesbeker echt voor jezelf zijn, je moet het niet nodig hebben, het mag ook niet al te nuttig zijn
Hm dat maakt het lastig. Maar ik denk dat ik dan voor taartenbakspullen uitbreiding kies
Een sauna (barrel) in de tuin met bijpassende jacuzzi en zwembad. Oftewel mijn eigen welness in de achtertuin. Dat valt wat mij betreft wel onder een ding
Een gouden ketting die ik heb gezien.
Een nieuwe tatoeage
[verwijderd]
Trees yes
Oh een zwembad trouwens. Zou ik ook willen.
Een Float bak/machine geen idee hoe het heet. Een bak waar je dus zelf in drijft in super zout water. Absolute stilte en rust of muziek erbij. Lijkt mij fantastisch!
Wat ik ook wel zou willen is een levenslang gratis abonnement op de kapper waarbij ik elke maand mijn haren kosteloos kan laten verven en knippen.
[verwijderd]
Ik had er nog een trouwens, ik zou een boudoirshoot willen doen
[verwijderd] Dat vind ik wel een hele goeie, dat zou ik ook wel erg graag willen.
Verder zou ik wel graag een super-de-luxe badkamer willen, met sauna, luxe bad, muziek en tv en verder geluidsdicht met een goed slot waardoor ik niet wordt lastig gevallen.
[verwijderd]
Femkes geluidsdicht met een goed slot waardoor ik niet wordt lastig gevallen
Vooral dit, dan hoef ik nog niet eens al die luxe.
M'n oude lichaam
[verwijderd] Ow dat zou ik inderdaad ook wel willen! Lijkt me wel gaaf.