Softbasegaming moeilijk hè om zoiets hardop te zeggen, zelfs op een forum. ik vind het ontzettend knap dat je dat nu wel hebt gedaan. Iedereen is hier stuk voor stuk begaan en ik denk dat niemand je veroordeeld. 😊 Net als dat niemand hier een ander veroordeeld als ze wel kiezen voor een kindje terwijl de situatie er niet echt naar staat. Ik heb hier altijd het gevoel dat wij elkaar allemaal steunen ondanks dat we soms niet de zelfde visie hebben, we delen niet voor niets lief en leed met elkaar. De moeilijke keuzen die Jullie hebben moeten maken maakt je geen slecht persoon je hebt gedaan wat het beste was voor jullie, hoe moeilijk dat ook was.
Ik hoop dat je er nu geen slecht gevoel aan overhoudt dat je dit gedeeld hebt.

😘

Ysabella moeilijk hè om zoiets hardop te zeggen, zelfs op een forum.

Vooral omdat abortus best een ding is 😶. Want een ander doet een moord om zwanger te raken en ik laat het 'gewoon' maar weg halen omdat het ons even niet uit komt 🙄

Softbasegaming ik denk dat het alles behalve 'gewoon' was en dat je er goed over hebt nagedacht. Niemand zal je (hier) veroordelen. Dank voor het delen.

Ik vind dat men weloverwogen een keuze moet maken voor een kind, zeker als je zelf kwetsbaar bent en geen ideale situatie hebt. Wil je je kind hierin opvoeden?
      Ik werk in de psychiatrie dus heb veel situaties gezien waarin ik echt niet snapte waarom men (nog) een kind wilde. Ook was ik soms boos; op verslaafde moeders of hele zieke ouders.
      Ik probeer het zelf zo goed mogelijk te doen en zo min mogelijk te oordelen over anderen. Dat kost alleen maar energie die ik voor betere zaken kan gebruiken🙂