Marshmallow Ik vond vroeger de dupe van famme (denk ik?) van jean paul gautier lekker.
Deze ken ik niet. Ze hebben Fame, maar die is vrij nieuw dus ik denk niet dat je die bedoeld. Als je de gewone clasique bedoeld (dat flesje wat een vrouwen lichaam is). Dat is gewoon een vrij standaard witte bloemetjes luchtje met wat amber, musk en sandalwood in de basis.
Wat ik zelf vaak doe als ik niet helemaal weet wat ik wil, is testers bestellen. Naar een parfum winkel gaan werkt niet voor mij. Daar raak ik helemaal overprikkelt door alle keuzes en geuren en na drie luchtjes ruik ik niks meer. Ik moet het echt even opdoen en een tijdje dragen, dan even weg leggen en nog eens dragen. Voordat ik weet of ik het echt lekker vind. (En ik vind weinig echt lekker ben ik achter gekomen). Een parfumado abonnement is ook leuk. Dan kun je elke maand een 10ml uitzoeken van een luchtje. Parfum is gewoon heel persoonlijk, ik vind heel veel populaire luchtjes totaal helemaal niks zoals alle Libre versies van YSL. En ik vind juist die zoektocht wel leuk.