Honkeytonk maar voorbereiden voor geval van nood is ook niet hetzelfde als massaal in paniek wc papier gaan inslaan. Ik heb het ook niet over het voorbereiden zelf, maar de psyche erachter. Het is altijd verstandig om bepaalde dingen in huis te hebben, maar we moeten ook niet vergeten dat 2 jaar geleden er drama was rondom wc papier, en niet omdat het nodig was of er een tekort zou dreigen, maar door de massapaniek. Het was het ophitsen van elkaar, het voeden van de angst die voor lege schappen zorgden, niet het tekort aan wc papier zelf.
Er is niks mis met voorbereiden, maar hou je hoofd koel. That's all.
Honkeytonk En waar ga je heen als daar een ongeluk is? België lijkt me dan niet zo slim, je moet namelijk verder weg en niet dichterbij.
Daarom de sarcastische emoji 😉
Honkeytonk dan ben ik weg zodra ik alle leden van m'n gezin in de auto heb
Wat precies dat, ik heb geen auto. Ik kan nergens heen. Vluchten naar een ander land is totaal niet realistisch als je afhankelijk bent van het ov. Het enige andere land wat ik met de middelen die ik heb zou kunnen bereiken is België, dus dat is niet echt een optie. 🤷♀️
Daarom, berusting. Ik kan nu wel compleet in paniek gaan raken, of ik laat het komen zoals het komt.