Ansji dit is dus echt op steenworp afstand van mijn huis 😂 zeg maar in mijn ‘achtertuin’ ongeveer.

• Ansji hebben hierop gereageerd.
  • Nimue vindt dit leuk

Ansji dat spookhotel ben ik twee jaar geleden met T heen gefietst, eerder vond ze het te spannend.

Ansji zeker heel mooi als ik geen hielspoor heb ga ik altijd van huis uit lopend de bossen in. Dan zien we ook geregeld wild.

Huggybird Ja, het stikt daar van het wild! Dat vind ik echt leuk.
      En daarna een ijsje eten bij udine …😋

Ansji udine…. Mijn verslaving🙈
        Ik denk dat ik je een pb heb gestuurd…

• Ansji hebben hierop gereageerd.
          • [verwijderd]

Wij gaan denk ik weer naar zuid Frankrijk.. is ons heel goed bevallen dit jaar en is lekker makkelijk voor ons qua maatregelen enzo. Ik weet zelfs al waar we naartoe willen alleen ben ik bang dat alles al volgeboekt is.

Ysabella doe niet zo gek, vakantie moet voor iedereen leuk zijn! Ik zou ook niet lekker zitten met een kleintje dat de ene na de andere meltdown zou kunnen krijgen...

Dat wij nu naar het buitenland gaan is ook puur eigenbelang 😊 Mijn kinderen vinden NL net zo leuk en vroegen of we weer naar hetzelfde Landal huisje konden gaan. Vorige zomer was het weer hier wisselvallig; ze waren samen hele dagen aan het spelen en op pad. We zijn we er ook met zijn drieën op uit geweest, maar ik heb toch best wel veel alleen gezeten. Nou, doe ik dan toch liever in t zonnetje als in een klein huisje 🙈

Wij gaan weer in Nederland op de camping met onze vouwwagen. We zijn er alleen nog niet helemaal over uit waarheen precies. Vorig jaar zijn we naar Epen(limburg) geweest. Man wou dat eigenlijk wel weer heen.

Vulpen leuke Landal! Al 2x geweest. En ook leuke uitjes altijd te doen in Drenthe.

Ysabella nee joh, doe niet zo gek, daar doe je ze toch niet tekort mee? Wij gingen vroeger zelden weg, was gewoon geen geld voor. Ben er niet slechter van geworden hoor. En heb dat ook niet echt gemist ofzo, en zo wel, weet ik dat nu niet eens meer.

O en @Ysabella , als de zomervakantie weer zo kut wordt als de afgelopen zomervakantie, is dat voorlopig de laatste keer geweest. Dan gewoon dagjes uit enzo.

Hopsatee Het is meer dat wij gewoon het leven of de struggles met de kinderen net wat relaxter vinden in het zonnetje buiten dan in de regen binnen 😬

Ik denk met name toen de kinderen jong waren dat de vakantie meer voor ons was dan voor de kinderen. Zon, geen huishouden, terrasjes en rose maakten ons vooral heel blij 😁.

Ik denk dat wij voor de camping in Tsjechië gaan. Qua afstand is het goed te doen. Ongeveer 1000km. Mooi weer. Leuke activiteiten in de omgeving. Er is een dorpje in de buurt met meerdere restaurantjes, waar ze het eten ongeveer gratis weggeven. Ik heb de menukaarten al bekeken 🤣.

Hopsatee afgelopen jaar met 9 dagen zeikregen vonden we toch zo vreselijk

Voor ons dé reden om naar Frankrijk en Spanje te gaan! Wij hebben vorige zomer van de 12 dagen ook maar 4 dagen mooi weer gehad. Ik wil gewoon zon en de hele vakantie op slippers rondlopen 😬

Trees Ik denk met name toen de kinderen jong waren dat de vakantie meer voor ons was dan voor de kinderen. Zon, geen huishouden, terrasjes en rose maakten ons vooral heel blij 😁.

Ja exact dit dus. Thuis ben ik altijd nog in de huishoud modus🤣 en nu zitten we tenminste in de zon terwijl de kinderen samen spelen.

• Trees hebben hierop gereageerd.
            • Trees vindt dit leuk

Hopsatee Thuis ben ik altijd nog in de huishoud modus🤣

Ik kan thuis altijd wel iets bedenken wat nog moet. Ik weiger zelfs prive sanitair op een kampeerplek. Want dan moet ik zelf de wc schoonmaken en dat vind ik al teveel moeite. Mijn enige taak is een keer per dag een bezem door onze caravan halen. Dat is ongeveer 2 vierkante meter vloer. De kinderen doen tegenwoordig zelfs de afwas, terwijl wij toekijken met een drankje 😂.

Jessie80
              Jordanië wil ik ook graag heen, samen met mijn moeder! Lijkt mij zo ontzettend mooi.